O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Čo mám robiť, ak mi nefunguje O2 TV?

V prípade akýchkoľvek problémov so zapojením najskôr reštartujte Set-top box tak, že ho na 1 minútu odpojíte z elektrickej siete a opäť zapojíte do siete. Skontrolujte pripojenie zariadení podľa návodu a to, či máte aktívne internetové pripojenie. Následne preverte nastavenie správneho zdroja signálu v televízore.

Ak O2 TV aj naďalej nefunguje, kontaktujte nás cez Zákaznícku linku 0949 949 949 alebo online chat a radi sa na to pozrieme.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: