O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Čo mám robiť, ak mi nefunguje O2 TV?

V prípade akýchkoľvek problémov so zapojením najskôr reštartujte Set-top box tak, že ho na 1 minútu odpojíte z elektrickej siete a opäť zapojíte do siete. Skontrolujte pripojenie zariadení podľa návodu a to, či máte aktívne internetové pripojenie. Následne preverte nastavenie správneho zdroja signálu v televízore.

Ak O2 TV aj naďalej nefunguje, kontaktujte nás cez Linku technickej podpory 0949 949 966, radi sa na to pozrieme.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: