O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Môžem si na Set-top boxe nastaviť kvalitu rozlíšenia obrazu?

Áno, na Set-top boxe sa dá nastaviť rôzna kvalita rozlíšenia obrazu až do rozlíšenia 1080p. Po zapnutí Settop boxu sa rozlíšenie štandardne nastaví na hodnotu 720p. Pre FullHD televízory odporúčame 1080p.

Do nastavenia sa dostanete nasledovne:

  • Počas sledovania vysielania stlačte tlačidlo Menu na diaľkovom ovládači a prejdite do sekcie Nastavenia.
  • Vyberte položku Audio/Video a v rámci nej Video výstup. Pomocou šípok na diaľkovom ovládači si vyberte požadované rozlíšenie, potvrďte OK a prejdite na Uložiť.
  • Nastavenie opäť potvrďte cez OK.
  • Pre návrat na sledovanie vysielania stlačte tlačidlo s textom TV.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: