O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Môžem si O2 Internet na doma nainštalovať sám?

Inštaláciu O2 Internetu na doma s vonkajšou anténou zabezpečujú len naši certifikovaní partneri, ktorí zariadenie v rozsahu bežnej montáže nainštalujú a zároveň potvrdia finálnu dostupnosť služby (sila signálu, výkon, stabilita) formou Servisného listu. Práve Servisný list je pre nás potvrdením o tom, že služba dosahuje dostatočnú úroveň kvality. Technik vás preto bude kontaktovať a dohodne si s vami termín inštalácie. Okrem inštalácie a aktivácie zariadení vám tiež vysvetlí, ako O2 Internet na doma využívať naplno.​

Úspešná inštalácia O2 Internetu na doma s vonkajšou anténou, ktorú realizuje technik, je spoplatnená sumou 35 €.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: