O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Prečo by som si mal vybrať O2 TV v mobile?

S O2 TV v mobile môžete sledovať televíziu kdekoľvek s prístupom na internet a kedykoľvek chcete. Je to teda ideálne riešenie pre ľudí, ktorí nechcú mať televízor, ale chcú mať prístup k televíznym programom. Zároveň si užívajú všetky moderné funkcie digitálnej televízie – nahrávanie až 100 hodín programov, opätovné prezeranie nahrávok počas 30 dní, či spätné sledovanie TV programov až 7 dní. K dispozícii je aj plánovanie nahrávania jednotlivých programov alebo celých seriálov a pripomienka vysielania Vášho obľúbeného programu.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: