O2 Internet na doma a O2 TV
Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.
V prehľade programov na Set-top boxe sa mi nezobrazuje nová TV stanica
Tento popis sa vzťahuje na nastavenie na Set-top boxe, ktorý od 2.2.2021 už nemáme v ponuke (model SML-5442TW – informácia o modeli sa nachádza na štítku na spodnej strane Set-top boxu). Ak sa vám nezobrazuje nová TV stanica, ktorú sme pridali do ponuky, urobte reboot Set-top boxu:
- Stlačte Menu na diaľkovom ovládači a v hlavnej ponuke prejdite do časti Nastavenia, vyberte položku Set-top box a stlačte OK.
- Prejdite na položku Systémové nastavenia, stlačte OK.
- Vyberte položku Reboot, stlačte OK. Potvrďte ešte raz OK.
- Set-top box sa vypne, aktualizuje sa prehľad programov a opäť sa zapne.
Potom už môžete na O2 TV sledovať stanice podľa svojho výberu.
Kde vám ešte poradíme
Zastihnete nás už aj na WhatsApp. Cez chat na +421 949 949 949 s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme tu pre vás od 06:00 do 22:00 každý pracovný deň a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nie sme práve k dispozícii na WhatsApp či online chate? Napíšte nám
cez kontaktný formulár. Odpovieme vám do 24 hodín.
Nájdite si najbližšiu O2 Predajňu alebo predajné miesto a otváracie hodiny na prehľadnej mape predajní.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.