O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

V prehľade programov na Set-top boxe sa mi nezobrazuje nová TV stanica.

Ak používate O2 TV so Set-top boxom a nezobrazuje sa vám nová TV stanica, ktorú sme pridali do ponuky, urobte reboot Set-top boxu:

  • Stlačte Menu na diaľkovom ovládači a v hlavnej ponuke prejdite do časti Nastavenia, vyberte položku Settop box a stlač OK.
  • Prejdite na položku Systémová nastavenia, stlačte OK.
  • Vyberte položku Reboot, stlačte OK. Potvrďte ešte raz OK.
  • Set-top box sa vypne, aktualizuje sa prehľad programov a opäť sa zapne.

Potom už môžete na O2 TV sledovať stanice podľa vášho výberu.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: