O2 Internet na doma a O2 TV
Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.
Za akých podmienok mi môžete nainštalovať O2 Internet na doma bez vŕtania?
Bez vŕtania vám nainštalujeme ktorýkoľvek O2 Internet na doma (Biely s vonkajšou anténou, Modrý, Strieborný, Zlatý, Platinový):
V byte – vonkajšiu anténu vám môžeme na požiadanie upevniť na parapetnú dosku, balkón alebo loggiu. Plochý kábel vedúci z antény dostaneme cez okno do vnútra bytu, kde postačí už len zapojiť elektrický kábel pre napájanie a následne zapojiť a nakonfigurovať modem a router.
V dome – anténu umiestňujeme štandardne na najvyššie položené miesto domu. Rovnako aj tu plochý kábel vedúci z antény dostaneme cez okno do vnútra domu, kde postačí už len zapojiť elektrický kábel pre napájanie následne a zapojiť a nakonfigurovať modem či router. Internet je potom možné rozšíriť po celom dome pomocou powerline adaptéra.
Možnosť nechať si nainštalovať O2 Internet na doma bez vŕtania majú všetci zákazníci v bytoch, ktoré majú parapetnú dosku, balkón či loggiu, na ktorú sa dá pripevniť vonkajšia anténa, a tiež zákazníci vo všetkých typoch rodinných domov.
Na to, aby takáto inštalácia prebehla úspešne je ideálne si vybrať čo najmenej používané okno alebo časť okna v domácnosti, teda také, ktoré často neotvárate. V blízkosti tohto okna by sa mala nachádzať elektrická zástrčka. V mieste inštalácie vonkajšej antény by zároveň mal byť dostatočný signál.
Biely O2 Internet na doma s vnútornou anténou si inštalujete sami, a to bez vŕtania, prostredníctvom samoinštalačného balíčka.
Kde vám ešte poradíme
Zastihnete nás už aj na WhatsApp. Cez chat na +421 949 949 949 s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme tu pre vás od 06:00 do 22:00 každý pracovný deň a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nie sme práve k dispozícii na WhatsApp či online chate? Napíšte nám
cez kontaktný formulár. Odpovieme vám do 24 hodín.
Nájdite si najbližšiu O2 Predajňu alebo predajné miesto a otváracie hodiny na prehľadnej mape predajní.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.