O2 Internet na doma a O2 TV

Ako si aktivovať O2 TV, nastaviť zariadenie a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu a televízie od O2.

Späť

Zabudol som prihlasovacie údaje alebo PIN kód k O2 TV. Čo mám robiť?

Ak ste zabudli svoje prilasovacie údaje pre O2 TV, kontaktujte, prosím, Zákaznícku linku O2 na 949. Na základe vašej požiadavky vám vygenerujeme nový Prihlasovací PIN kód pre O2 TV. Po vložení Prihlasovacieho PINu na www.o2tv.sk alebo v aplikácii O2 TV pre Android alebo iOS si môžete vytvoriť nové vlastné prihlasovacie údaje. Do zariadení sa potom prihlasujte s novými prihlasovacími údajmi, pretože pôvodné prihlasovacie údaje sa deaktivujú.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: