O2 Internet na doma - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet na doma a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Po vyčerpaní:
- 250 GB pri Bielom O2 Internete na doma
- 500 GB pri Modrom O2 Internete na doma
- 1 TB (1 024 GB) pri Striebornom O2 Internete na doma
- 1,5 TB (1 536 GB) pri Zlatom O2 Internete na doma
- 2 TB (2 048 GB) pri Platinovom O2 Internete na doma
spomalíme prenosovú rýchlosť na 2 Mbps pre sťahovanie a 1 Mbps pre odosielanie, čo je ale stále dostatočná rýchlosť na pohodlné surfovanie. V prípade potreby si môžete svoj objem dát obnoviť za sumu mesačného poplatku podľa typu O2 Internetu na doma, ktorý máte, o ďalších 500 GB (Modrý) / 1 TB (Strieborný) / 1,5 TB (Zlatý) / 2 TB (Platinový) dát v zóne Moje O2 (objem dát pri Bielom O2 Internete na doma si môžete obnoviť o ďalších 250 GB za 7,50 €). Tieto dáta sa však neprenášajú do ďalšieho fakturačného obdobia.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.