O2 Internet na doma - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet na doma a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Bez vŕtania vám nainštalujeme ktorýkoľvek O2 Internet na doma (Biely s vonkajšou anténou, Modrý, Strieborný, Zlatý, Platinový):
V byte – vonkajšiu anténu vám môžeme na požiadanie upevniť na parapetnú dosku, balkón alebo loggiu. Plochý kábel vedúci z antény dostaneme cez okno do vnútra bytu, kde postačí už len zapojiť elektrický kábel pre napájanie a následne zapojiť a nakonfigurovať modem a router.
V dome – anténu umiestňujeme štandardne na najvyššie položené miesto domu. Rovnako aj tu plochý kábel vedúci z antény dostaneme cez okno do vnútra domu, kde postačí už len zapojiť elektrický kábel pre napájanie následne a zapojiť a nakonfigurovať modem či router. Internet je potom možné rozšíriť po celom dome pomocou powerline adaptéra.
Možnosť nechať si nainštalovať O2 Internet na doma bez vŕtania majú všetci zákazníci v bytoch, ktoré majú parapetnú dosku, balkón či loggiu, na ktorú sa dá pripevniť vonkajšia anténa, a tiež zákazníci vo všetkých typoch rodinných domov.
Na to, aby takáto inštalácia prebehla úspešne je ideálne si vybrať čo najmenej používané okno alebo časť okna v domácnosti, teda také, ktoré často neotvárate. V blízkosti tohto okna by sa mala nachádzať elektrická zástrčka. V mieste inštalácie vonkajšej antény by zároveň mal byť dostatočný signál.
Možnosť využitia zariadenia bez potreby vŕtania však závisí aj od polohy voči vysielaču a od kvality prijímaného signálu. Preto je potrebná návšteva technika a inštalácia bez vŕtania je možná iba v prípade postačujúcich parametrov.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.