Prenos čísla do O2

Všetko, čo potrebujete vedieť, ak chcete prejsť so svojim číslom do O2 a využiť Vykúpenie z viazanosti.

Späť

Ako funguje Prenos čísla?

Vyberiete si, akú službu budete využívať. Prejsť môžete na akýkoľvek program z našej ponuky, vrátane programu s kreditom. Požiadajte o prenos telefónneho čísla (online, v O2 Predajni alebo na Zákazníckej linke 949). Dostanete novú SIM kartu, na ktorú bude vaše číslo na štvrtý pracovný deň prenesené. Číslo, ktoré máte u iného operátora, teda zostáva nezmenené. O dátume prenosu budete informovaný cez SMS. Do prenosu budete využívať služby pôvodného operátora na pôvodnej SIM karte. Potom si iba vložíte do telefónu vašu novú O2 SIM kartu, zapnete telefón a môžete začať využívať služby O2.

Prenos čísla sa obyčajne uskutočňuje medzi polnocou a šiestou hodinou ráno (od 0:00 do 6:00 h). Nezabudnite si do telefónu vložiť novú SIM kartu s programom O2, aby ste mohol využívať všetky jeho výhody.

Aké sú možnosti prenosu čísla do O2?

O prenos čísla môžete požiadať online, v O2 Predajni, cez SMS alebo na bezplatnej linke 0800 02 02 02.

Prenos čísla online

Jednoduchým spôsobom prenosu čísla do O2 je online objednávka, pri ktorej zvolíte záujem o prenos telefónneho čísla. Novú kartu na nasledujúci pracovný deň jednoducho doručí kuriér a vami podpísané dokumenty zasa odovzdá do O2. Keď nám kuriér dokumenty doručí, začíname proces prenosu čísla. Ten trvá obvykle 4 dní od podpísania zmluvných dokumentov. O priebehu vás informujeme prostredníctvom SMS.

Prenos čísla cez Zákaznícku linku

Zavolaním na linku 0800 02 02 02 môžete požiadať o prenos čísla do O2. Novú SIM kartu vám jednoducho doručí kuriér a vami podpísané dokumenty zasa odovzdá do O2. Keď nám kuriér doručí dokumenty, začíname proces prenosu čísla. Ten trvá obvykle 4 dní od podpísania zmluvných dokumentov. O priebehu bvás informujeme cez SMS. Do prenosu budete využívať služby pôvodného operátora na pôvodnej SIM karte. Potom si iba vložíte do telefónu Vašu novú O2 SIM kartu, ktorú vám doručil kuriér.

Čo je podmienkou úspešného prenosu čísla?

Jednou z podmienok úspešného prenosu čísla do O2 sú správne zákaznícke údaje u vášho pôvodného operátora. Telefónne číslo, ktoré do O2 prenášate, musí byť zaregistrované pod rovnakým rodným číslom ako bude zaregistrované v O2, resp. IČO, ak je číslo registrované na firmu. To znamená, že ak je telefónne číslo zaregistrované u konkurencie pod osobou A, nemôže byť v O2 zaregistrované pod osobou B.

Prenos čísla do O2 je bezplatný.

Na našu SIM kartu nie je možné s prenosom čísla preniesť aj kredit, ktorý ste si dobili u pôvodného operátora. Odporúčame ho pred prenosom pretelefonovať, aby ste oň neprišiel. Ak vám kredit na predplatenej karte predsa len ostane, požiadajte pôvodného operátora o jeho vrátenie.

Zúčtovacie obdobie po prenose čísla

Fakturačné obdobie nesúvisí s kalendárnymi mesiacmi. Preto prvé obdobie po prenose čísla môže byť kratšie, než je bežné fakturačné obdobie. Zaúčtujeme vám preto len alikvotný poplatok za váš program, teda len za dni, ktoré ste zo zúčtovacieho obdobia služby využívali.

Potrebuje pomoc s prenosom čísla do O2? Radi vám poradíme cez Online chat, na Zákazníckej linke 949 alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: