Prenos čísla do O2
Všetko, čo potrebujete vedieť, ak chcete prejsť so svojim číslom do O2 a využiť Vykúpenie z viazanosti.
Stačí, ak požiadate o vykúpenie z viazanosti s prenosom čísla a pošlete faktúru so zmluvnou pokutou od vášho starého operátora a my vám do 7 pracovných dní pošleme peniaze na váš bankový účet. Peniaze na preplatenie zmluvnej pokuty vám pošleme na váš účet a rozdelíme na mesačné platby vo výške 4 €, ktoré uvidíte vo svojej faktúre. Zároveň vám každý mesiac dáme 4 € zľavu z O2 Paušálu. Preplatenie zmluvnej pokuty do výšky 120 € vás teda nebude nič stáť.
Požiadať o prenos čísla s vykúpením z viazanosti môžete aj online.
S vykúpením z viazanosti vám radi pomôžeme cez Online chat alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.