Prenos čísla do O2
Všetko, čo potrebujete vedieť, ak chcete prejsť so svojim číslom do O2 a využiť Vykúpenie z viazanosti.
Ak máte záujem prejsť do O2, vyberte si z našej ponuky programov. Pri vytváraní objednávky potom zvoľte možnosť prenos čísla a na preplatenie zmluvnej pokuty označte aj záujem o Vykúpenie z viazanosti. Keď vám starý operátor doručí záverečnú faktúru so zmluvnou pokutou, zašlite nám ju na udaje@o2.sk. Na váš bankový účet vám pošleme peniaze na zaplatenie zmluvnej pokuty až do 150 €.
Všetky informácie o preplatení zmluvnej pokuty nájdete na stránke Vykúpenie z viazanosti.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.