Prenos čísla do O2
Všetko, čo potrebujete vedieť, ak chcete prejsť so svojim číslom do O2 a využiť Vykúpenie z viazanosti.
- Ako si preniesť číslo online
- Ako funguje prenos čísla?
- Na aký program sa viaže služba Vykúpenie z viazanosti?
- Aká je výška zmluvnej pokuty, ktorú preplácate pri vykúpení z viazanosti a minimálne v akej hodnote?
- Ako funguje vykúpenie z viazanosti?
- Môžem zároveň s Vykúpením z viazanosti využiť aj Zľavu na zariadenia?
- Kedy budem mať vo faktúre Bonus za prenos čísla?
- Chcem si preniesť číslo do O2, ale na predplatenej karte mám ešte kredit. Ako postupovať?
- Chcem prestúpiť do O2 od iného operátora, ale mám ešte viazanosť. Aké sú podmienky?
- Dokedy mám zaslať faktúru pre Vykúpenie z viazanosti?
- Keď si prenesiem číslo do O2, budú moji známi vedieť, že už som u iného operátora?
- Môžem telefonovať, SMS-kovať a dátovať počas prenosu čísla?
- Prenos čísla aj objednávku telefónu a SIM karty som riešil online. Kedy mi kuriér doručí telefón a ako podpíšem zmluvu?
- Ostane mi pri prenose čísla od iného operátora rovnaké telefónne číslo?
- Keď využijem vykúpenie z viazanosti, kedy mi pošlete peniaze na bankový účet?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.