Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
Aplikáciu môžete priradiť k svojmu O2 SMART Paušálu v O2 aplikácii, alebo na webe Moje O2. Aplikáciu vyberiete kliknutím na voľnú pozíciu, kde si následne vyberiete z ponuky dostupných aplikácií. Ak váš program obsahuje viac pozícií, jedna aplikácia môže byť vybraná iba raz – nemôže byť na dvoch pozíciách súčasne.
Zmenu aplikácií môžete vykonať v O2 aplikácii, alebo na webe Moje O2. Odobratie alebo zmenu aplikácie uskutočníte tak, že kliknete na pozíciu, v ktorej sa nachádza aplikácia, ktorú chcete zmeniť. Následne si môžete vybrať aplikáciu, ktorou chcete tú súčasnú nahradiť, alebo odobrať aplikáciu. Zmeniť aplikáciu môžete iba raz za fakturačný cyklus. Dáta, ktoré ste v danej pozícii nevyčerpali ostanú k dispozícii pre novú aplikáciu – pokračujete v čerpaní tohto istého balíka dát, len s inou aplikáciou.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.