Programy a telefóny

Zaujíma vás, ako funguje Bonus na zariadenie, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?

Späť

Ako si mám vymeniť alebo doplniť aplikáciu k Smart paušálu?

Aplikáciu môžete priradiť k Vášmu O2 SMART Paušálu v aplikácii Moje O2, na webe Moje O2, alebo pri nákupe alebo zmene paušálu. Aplikáciu vyberiete kliknutím na voľnú pozíciu, kde si následne vyberiete z ponuky dostupných aplikácií. Ak Váš program obsahuje viac pozícií, jedna aplikácia môže byť vybraná iba raz – nemôže byť na dvoch pozíciách súčasne.

Zmenu aplikácií môžete vykonať v aplikácii Moje O2, na webe Moje O2, prípadne vás k tomu vyzveme pri zmene programu. Odobratie alebo zmenu aplikácie uskutočníte tak, že kliknete na pozíciu, v ktorej sa nachádza aplikácia, ktorú chcete zmeniť. Následne si môžete vybrať aplikáciu, ktorou chcete tú súčasnú nahradiť, alebo odobrať aplikáciu. Zmeniť aplikáciu môžete iba raz za fakturačný cyklus. Dáta, ktoré ste v danej pozícii nevyčerpali ostanú k dispozícii pre novú aplikáciu – pokračujete v čerpaní tohto istého balíka dát, len s inou aplikáciou.

Prečítajte si kompletné informácie o fungovaní aplikácií k O2 Smart Paušálu.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: