Programy a telefóny

Zaujíma vás, ako funguje Bonus na zariadenie, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?

Späť

Môžem si svoj nový telefón poistiť proti krádeži alebo zničeniu?

Vieme, že odcudzenie alebo zničenie telefónu je nepríjemná udalosť. Aby sme vám uľahčili jej riešenie ponúkame vám možnosť poistiť si pri kúpe váš nový telefón. Zbavíme vás tak starostí v prípade náhodného poškodenia alebo krádeže.

Ako poistenie telefónu funguje?

  • Svoj nový telefón či tablet si môžete poistiť pri jeho kúpe v e-shope alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni.
  • Poistenie je možné uzavrieť na 25 mesiacov plus pomerné obdobie z mesiaca, v ktorom ste si ho aktivovali.
  • Služba je bez viazanosti.
  • Poistenie je na mesiac, v ktorom ste si ho aktivovali a na celý ďalší mesiac zadarmo.
  • Poistné platíte každý mesiac priamo vo svojej faktúre.
  • O2 Poistka je dostupná aj pre firemných zákazníkov.

Ako postupovať v prípade poistnej udalosti?

Ak sa vám poškodí poistený telefón alebo tablet, prineste ho do ktorejkoľvek O2 Predajne. Náš asistent pošle poškodené zariadenie do servisu. Následne vás bude kontaktovať Poisťovňa kvôli nahláseniu poistnej udalosti. V prípade uznania poistnej udalosti opravíme váš telefón alebo tablet a náklady uhradí poisťovňa a to až do výšky časovej ceny zníženej o spoluúčasť. Hradíte len výšku spoluúčasti. Pokiaľ je telefón poškodený natoľko, že nie je možné ho opraviť, alebo náklady na jeho opravu sú vyššie ako časová cena zariadenia, dostanete SMSkou zľavový kód na nákup nového zariadenia.

Stav riešenia vašej škodovej udalosti je možné preveriť na telefónnom čísle 0949 994 759 a to každý pracovný deň od 8.00 do 18.00 hod.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: