Breadcrumb

global assets

support centre assets

cp header - programy a telefony

Programy a telefóny

Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?

Zverejnovac prispevkov - CP programy a telefony

Zmena programu

Ako zmeniť program

Zmeniť svoj program si môžete jednoducho cez O2 aplikáciu - v záložke "Ďalšie". Alebo sa môžete na www.o2.sk prihlásiť do webovej zákazníckej zóny Moje O2 - nový program vložte do košíka, zvoľte možnosť "Zmena na mojom čísle" a objednávku dokončite. Zmena programu prebehne okamžite a potvrdíme vám ju aj v SMS alebo na Nástenke v Moje O2. Po zmene ešte odporúčame vypnúť a zapnúť telefón. Potom už môžete svoj nový program plnohodnotne využívať.

O zmenu programu môžete požiadať aj cez O2 Zákaznícku linku či v O2 Predajni.

Ako často môžete zmeniť program

Zmeniť program je možné raz za fakturačné obdobie.

Ktorý program môžem zmeniť a na aký?

V O2 môžete svoj program kedykoľvek zmeniť. Pri volacích programoch je možná zmena z:

  • programu s dobíjaním kreditu na program s platbou na faktúru (napr. z O2 Voľnosť na Bezstarostný O2 Paušál);
  • program s platbou na faktúru na iný program s platbou na faktúru (napr. z O2 Fér na faktúru na Bezstarostný O2 Paušál);
  • programu s platbou na faktúru na program s dobíjaním kreditu (napr. z Pohodového O2 Paušálu na O2 Voľnosť).

Môžete si tiež zmeniť O2 Paušál na iný typ O2 Paušálu (napr. prejsť z Pohodového na Bezstarostný O2 Paušál).

Prehľad volacích programov nájdete na stránke Mobilné služby.

Môžete prechádzať aj medzi variantmi O2 Internetu na doma. Farbu si môžete zmeniť pri Modrom, Striebornom, Zlatom a Platinovom O2 Internete na doma. Zmena je možná v rámci týchto štyroch variantov služby, a to kedykoľvek po úspešnej inštalácii. Zmena farby programu je okamžitá. Farbu programu si môžete zmeniť v Moje O2 alebo cez O2 Zákaznícku linku či v ktorejkoľvek O2 Predajni.

V prípade, že využívate Biely O2 Internet na doma s vonkajšou anténou, je prechod na iný typ programu možný po rozšírení pokrytia. Po prechode na Modrý, Strieborný, Zlatý alebo Platinový O2 Internet na doma budete môcť využívať aj digitálnu televíziu O2 TV.

Zmena je možná aj medzi variantmi O2 Internetu optikou, a to Základným, Pohodovým a Bezstarostným. Farbu programu si môžete zmeniť v Moje O2 alebo cez O2 Zákaznícku linku či v ktorejkoľvek O2 Predajni.

Ako bude vyzerať faktúra po zmene programu?

Po zmene programu nájdete vo faktúre alikvótne čiastky za programy, ktoré ste v danom zúčtovacom období využívali. Pri zmene programu sa zachovávajú vaše nastavenia pre inkaso. Nemusíte si teda robiť starosti. Skontrolujte si ale povolenú výšku inkasného limitu. Ak prechádzate na vyšší paušál, možno ju budete potrebovať upraviť.

Prideľovanie jednotiek pre dáta, SMS a volania pri zmene programu počas prebiehajúceho fakturačného obdobia je alikvotné (pomerné). Za alikvotný poplatok teda získavate alikvotný počet jednotiek.

Zmena programu a Bonus na zariadenia

Pri zmene programu sa zmení aj výška Bonusu na zariadenia podľa nového programu. Zmení sa však maximálne do výšky mesačnej platby za zariadenie.

Čo sa stane s nevyčerpaným kreditom pri prechode na program s platbou na faktúru?

V nasledujúcej faktúre vám zo sumy na úhradu odrátame sumu vo výške vášho nevyčerpaného kreditu.

Je zmena programu spoplatnená?

Zmenu programu je bezplatná.

Chcete zmeniť program?

Navštívte stránku venovanú zmene programu.

Support Centre Divider

 

Support Centre Contact

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: