Programy a telefóny

Zaujíma vás, ako funguje Bonus na zariadenie, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?

Späť

Zmena programu

Ako zmeniť program

Je to jednoduché. Stačí si vybrať, aký program chcete využívať. Potom sa na www.o2.sk prihláste, nový program vložte do košíka, zvoľte možnosť Zmena na mojom čísle a objednávku dokončite. Zmena programu prebehne okamžite a potvrdíme vám ju aj v SMS alebo na Nástenke v Moje O2. Po zmene ešte odporúčame vypnúť a zapnúť telefón. Potom už môžete svoj nový program plnohodnotne využívať.

Ako často môžete zmeniť program

O zmenu na iný O2 Paušál môžete bezplatne požiadať aj viac krát počas zúčtovacieho obdobia, do platnosti však vstúpi posledná zmena, o ktorú ste počas daného fakturačného obdobia požiadali. Napríklad: váš súčasný O2 Paušál je Zlatý. V priebehu fakturačného obdobia ste sa rozhodli ho zmeniť na Modrý, potom ste si to rozmysleli, znova ho zmenil na Zlatý, nakoniec ste ale spravili zmenu na Strieborný. V ďalšom fakturačnom období sa zmení váš súčasný Zlatý O2 Paušál na posledný vybraný, teda na Strieborný O2 Paušál.

Výšku alebo typ paušálu si tak môžete meniť každé fakturačné obdobie.

Ktorý program môžem zmeniť a na aký?

V O2 môžete kedykoľvek svoj program zmeniť. Môžete prejsť z O2 Paušálu na O2 Dáta,z O2 Fér na O2 Paušál alebo zmeniť farbu paušálu (napr. z Modrého na Zlatý O2 Paušál). Môžete prechádzať aj medzi variantami O2 Internetu na doma. Farbu si môžete zmeniť pri Modrom, Striebornom a Zlatom O2 Internete na doma. Zmena je možná v rámci týchto troch variantov služby. A to kedykoľvek po úspešnej inštalácii. Zmena farby programu je okamžitá. Farbu programu si môžete zmeniť v Moje O2 alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni. V prípade, že využívate Biely O2 Internet na doma s vonkajšou anténou, je prechod na iný typ programu možný po rozšírení pokrytia. Po prechode na Modrý, Strieborný alebo Zlatý O2 Internet na doma budete môcť využívať aj digitálnu televíziu O2 TV.

Zmena, ktorú neumožňujeme, je prechod z programu s platbou na faktúru na O2 Voľnosť. Ak vám nevyhovuje program O2 Paušál alebo O2 Dáta, doporučujeme vám prejsť na O2 Fér s platbou na faktúru, kde platíte len za služby, ktoré skutočne počas zúčtovacieho obdobia využijete.Ako zmeniť program

Je to jednoduché. Stačí si vybrať, aký program chcete využívať. Potom sa na www.o2.sk prihláste, nový program vložte do košíka, zvoľte možnosť Zmena na mojom čísle a objednávku dokončite. Zmena programu prebehne okamžite a potvrdíme vám ju aj v SMS alebo na Nástenke v Moje O2. Po zmene ešte odporúčame vypnúť a zapnúť telefón. Potom už môžete svoj nový program plnohodnotne využívať.

Ako bude vyzerať faktúra po zmene programu?

Po zmene programu nájdete vo faktúre alikvótne čiastky za programy, ktoré ste v danom zúčtovacom období využívali. Pri zmene programu sa zachovávajú vaše nastavenia pre inkaso. Nemusíte si teda robiť starosti. Skontrolujte si ale povolenú výšku inkasného limitu. Ak prechádzate na vyšší paušál, možno ju budete potrebovať upraviť.

Zmena programu a Bonus na zariadenie

Pri zmene programu sa zmení aj výška Bonusu na zariadenie podľa nového programu. Zmení sa však maximálne do výšky mesačnej platby za zariadenie.

Čo sa stane s nevyčerpaným kreditom pri prechode na program s platbou na faktúru?

V nasledujúcej faktúre vám zo sumy na úhradu odrátame sumu vo výške vášho nevyčerpaného kreditu.

Je zmena programu spoplatnená?

Zmenu programu je bezplatná.

Chcete zmeniť program?

Navštívte stránku venovanú zmene programu.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: