Programy a telefóny

Zaujíma vás, ako funguje Bonus na zariadenie, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?

Späť

Zmena programu

Ako zmeniť program

Je to jednoduché. Stačí si vybrať, aký program chcete využívať. Potom sa na www.o2.sk prihláste do Moje O2, nový program vložte do košíka, zvoľte možnosť Zmena na mojom čísle a objednávku dokončite. Zmena programu prebehne okamžite a potvrdíme vám ju aj v SMS alebo na Nástenke v Moje O2. Po zmene ešte odporúčame vypnúť a zapnúť telefón. Potom už môžete svoj nový program plnohodnotne využívať.

O zmenu programu môžete požiadať aj cez O2 Zákaznícku linku či v O2 Predajni.

Ako často môžete zmeniť program

Zmeniť program je možné raz za fakturačné obdobie.

Ktorý program môžem zmeniť a na aký?

V O2 môžete svoj program kedykoľvek zmeniť. Pri volacích programoch je možná zmena z:

  • programu s platbou na faktúru na program s dobíjaním kreditu (napr. zo Strieborného SMART Paušálu na O2 Voľnosť)
  • programu s dobíjaním kreditu na program s platbou na faktúru (napr. z O2 Voľnosť na Platinový O2 SMART Paušál)
  • program s platbou na faktúru na iný program s platbou na faktúru (napr. z O2 Fér na faktúru na Diamantový O2 SMART Paušál)
  • program s dobíjaním kreditu na iný program s dobíjaním kreditu (napr. z O2 Fér s dobíjaním kreditu na O2 Voľnosť)

Môžete si tiež zmeniť farbu paušálu na inú farbu paušálu (napr. prejsť z Modrého na Zlatý O2 SMART Paušál).

Prehľad volacích programov nájdete na stránke Mobilné služby.

Môžete prechádzať aj medzi variantami O2 Internetu na doma. Farbu si môžete zmeniť pri Modrom, Striebornom, Zlatom a Platinovom O2 Internete na doma. Zmena je možná v rámci týchto štyroch variantov služby. A to kedykoľvek po úspešnej inštalácii. Zmena farby programu je okamžitá. Farbu programu si môžete zmeniť v Moje O2 alebo cez O2 Zákaznícku linku či v ktorejkoľvek O2 Predajni.

V prípade, že využívate Biely O2 Internet na doma s vonkajšou anténou, je prechod na iný typ programu možný po rozšírení pokrytia. Po prechode na Modrý, Strieborný, Zlatý alebo Platinový O2 Internet na doma budete môcť využívať aj digitálnu televíziu O2 TV.

Ako bude vyzerať faktúra po zmene programu?

Po zmene programu nájdete vo faktúre alikvótne čiastky za programy, ktoré ste v danom zúčtovacom období využívali. Pri zmene programu sa zachovávajú vaše nastavenia pre inkaso. Nemusíte si teda robiť starosti. Skontrolujte si ale povolenú výšku inkasného limitu. Ak prechádzate na vyšší paušál, možno ju budete potrebovať upraviť.

Prideľovanie jednotiek pre dáta, SMS a volania pri zmene programu počas prebiehajúceho fakturačného obdobia je alikvotné (pomerné). Za alikvotný poplatok teda získavate alikvotný počet jednotiek.

Zmena programu a Bonus na zariadenia

Pri zmene programu sa zmení aj výška Bonusu na zariadenia podľa nového programu. Zmení sa však maximálne do výšky mesačnej platby za zariadenie.

Čo sa stane s nevyčerpaným kreditom pri prechode na program s platbou na faktúru?

V nasledujúcej faktúre vám zo sumy na úhradu odrátame sumu vo výške vášho nevyčerpaného kreditu.

Je zmena programu spoplatnená?

Zmenu programu je bezplatná.

Chcete zmeniť program?

Navštívte stránku venovanú zmene programu.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: