Breadcrumb

Support Centre Assets

CP Global Assets

CP - Sieť - Header

Sieť, internet a nastavenia

Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?

Zverejňovač príspevkov - CP - Sieť, internet, nastavenia

Ako funguje služba Datahit?

Vďaka službe Datahit dáta navýšime po ich vyčerpaní automaticky a nespotrebované dáta vám presunieme do ďalšieho mesiaca. Datahit môžete využívať pre programy s kreditom, aj pre programy s platbou na faktúru okrem programov s neobmedzenými dátami.

Služba Datahit s limitom slúži na ochranu pred vysokou faktúrou pri väčšom dátovaní. Datahit s limitom vás automaticky stopne pri treťom navýšení dát, čím zabránite ďalšej automatickej obnove. Na výber pri vyčerpaní dát z posledného navýšenia máte buď aktiváciu služby Datahit bez limitu alebo manuálne navýšenie dát cez Moje O2, SMS alebo mobilnú O2 aplikáciu.

Datahit si môžete aktivovať bezplatnou SMS v tvare DATAHIT A na číslo 99222 alebo v zákazníckej zóne Moje O2. Aktivácia je na počkanie.

Koľkokrát sa mi dáta prenesú so službou Datahit?

Dáta sa prenesú iba raz. Čerpajú sa ale ako prvé. Ak by ste ich aj nestihli vyčerpať, v ďalšom období budete mať k dispozícii celý objem dát vášho aktívneho balíčka.

SC divider

 

SC contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: