Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Príjem a zasielanie MMS si nastavíte jednoducho prostredníctvom nastavovacej SMS, ktorú vám na požiadanie zašleme. O jej zaslanie môžete požiadať zaslaním bezplatnej SMS v tvare SET MMS na číslo 99202. Správu, ktorú dostanete, si uložte do telefónu. Nastavenie prebehne automaticky po zadaní bezpečnostného kódu 12345.
MMS si môžete nastaviť aj manuálne. Všetky potrebné informácie nájdete na stránke Nastavenia služieb v telefóne.
Ak máte s nastavením telefónu akýkoľvek problém alebo chcete lepšie využívať svoj mobilný telefón v sieti O2 Slovensko, so všetkým vám radi pomôžeme cez online chat alebo v O2 Predajni.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.