Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Ako si aktivujem Internet na deň?
Denné dáta sú k dispozícii automaticky na každej aktivovanej SIM karte s programom O2 Fér alebo O2 Voľnosť. Pre aktiváciu stačí, aby ste povolili prístup na internet. Ak službu chcete deaktivovať, vypnite vo svojom telefóne mobilné dáta. Ak si zapnete dáta v mobile a nemáte aktivovaný dátový balík či denné dáta 1 GB, automaticky využívate denné dáta 250 MB.
Viac informácii nájdete na stránke Denné dáta.Kde vám ešte poradíme
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.