Breadcrumb

Support Centre Assets

CP Global Assets

CP - Sieť - Header

Sieť, internet a nastavenia

Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?

Zverejňovač príspevkov - CP - Sieť, internet, nastavenia

Ako si nastavím presmerovanie hovorov?

Na čo slúži presmerovanie hovorov

Služba presmerovanie hovorov umožňuje presmerovanie prichádzajúcich hovorov na slovenské a české čísla (platí to však pre zákazníkov s platbou na faktúru) fixnej a mobilnej siete a aj na čísla v rámci EÚ.

Presmerovanie hovorov zadávate na tom zariadení, z ktorého sa majú hovory presmerovať. Presmerovanie môžete nastaviť v aplikácii hovory - nastavenia - ďalšie nastavenia, alebo pomocou sieťových kódov, ktoré vytočíte ako hovor.

Typy presmerovaní

  • Okamžité presmerovanie hovorov

    Je presmerovanie všetkých prichádzajúcich hovorov na Hlasovú odkazovú službu alebo na iné účastnícke číslo. Je prístupné pre všetkých zákazníkov.

  • Podmienené presmerovanie hovorov
    1. Ak neodpovedáte do 30 sekúnd.
    2. Ak je obsadené.
    3. Ak ste mimo dosah, resp. máte vypnutý mobilný telefón.
  • Ďalšie možnosti presmerovania hovorov
    • Nastavte si presmerovanie prichádzajúcich hovorov priamo v mobilnom telefóne v ponuke Nastavenia hovoru.
    • Nastavte si presmerovanie cez zákaznícku zónu Moje O2.
    • V prípade straty telefónu alebo ak si ho zabudnete, kontaktujte našu Zákaznícku linku 949 alebo Biznis linku 940 a požiadajte nás o presmerovanie na požadované číslo.

Nastavenie presmerovania kódom

  • Okamžité presmerovanie (nepodmienené presmerovanie: **21*číslo#
  • Presmerovanie pri obsadení a odmietnutí hovoru: **67*číslo#
  • Presmerovanie pri nezodvihnutí: **61*číslo**T# za T dosadíš interval v sekundách (5-30, vždy po 5 sekúnd)
  • Presmerovanie pri nedostupnosti: **62*číslo#
  • Všetky podmienené presmerovania: **004*číslo#

Pri presmerovaní hovoru vám bude účtovaná presmerovaná časť hovoru ako volanie z mobilného telefónu na zadané telefónne číslo. Ceny za presmerovaný hovor účtujeme podľa toho aký máte program na presmerovanom čísle alebo či sa nachádzate v zahraničí. Podmienené presmerovania sa dajú používať len s programom s platbou na faktúru.

Deaktivácia presmerovania hovorov

Pre deaktiváciu sa použije ##kódslužby#, čiže napríklad ##21#."

SC divider

 

SC contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: