Sieť, internet a nastavenia

Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?

Späť

Mám problém s odosielaním a prijímaním MMS v zahraničí

MMS je dátová služba. Okrem správnych nastavení je teda potrebné mať pri odosielaní a prijímaní MMS správy povolené mobilné dáta. Ak sa nachádzate v zahraničí, povoliť si musíte aj dátový roaming. Skontrolujte aj správny výber operátora v krajine, v ktorej sa nachádzate, podľa zoznamu roamingových partnerov. Doručovanie a prijímanie správ totiž závisí aj od mobilného operátora v danej krajine.

Ak ste v zahraničí a váš telefón neprijme MMS správu správne, o zaslaní MMS vás budeme informovať cez SMS s heslom. MMS si potom jednoducho zobrazíte tak, že v MMS Albume zadáte vaše telefónne číslo a heslo z SMS správy.

Ak vám nebude služba MMS ani napriek zapnutým dátam fungovať, napí3te nám na Online chat a pozrieme sa na to.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: