Služby od O2

Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.

Späť

Prémiové SMS, platby za služby cez mobil a služby tretích strán

Platby za služby cez mobil

Platby za služby cez mobil sú služby tretích strán, ktoré je možné zakúpiť, alebo aktivovať len prostredníctvom SMS na skrátené číslo (napr. SMS lístok, SMS parkovné a i.). Tieto služby účtujeme, iba ak sú aktivované zo strany používateľa. Pôsobíme pri nich ako prostredník platby. Môžu byť jednorazové, alebo na predplatiteľskej báze. Informácie o cenách a podmienkach, ako aj spôsobe aktivácie a deaktivácie uvádza prevádzkovateľ konkrétnej služby.

Platby cez mobil sú účtované nad rámec vášho programu. Platíte ich buď z vášho kreditu, alebo ich nájdete vo svojej faktúre.

Ako zistíte, čo ste platili cez mobil?

Prekvapili vás vo faktúre položky za platby za služby cez mobil a prémiové služby? Skontrolujte si v Moje O2 podrobný výpis hovorov, kde nájdete vyčíslené všetky vaše odoslané SMS. Pozrite si aj odoslané a prijaté správy vo vašom telefóne.

Prémiové SMS

Prémiové služby sú služby tretích strán, pri ktorých O2 pôsobí len ako sprostredkovateľ platby. Ide o SMS odoslané na skrátené čísla, spoplatnené podľa Cenníka tretích strán. Môžete ich využívať s programom s platbou na faktúru, aj s dobíjaním kreditu.

Prémiové služby, služby tretích strán a volanie na audiotexové čísla, SMS sa účtujú do spotreby mimo vášho programu a aktívnych balíčkov a služieb.

Ako zablokovať prémiové SMS?

Prémiové služby si môžete zablokovať v Moje O2. V nastavení doplnkových služieb zvolíte možnosť Blokovanie prémiových služieb - všetky spoplatnené služby. Blokovanie prémiových služieb je bez poplatku.

Hľadáte viac informácii o prémiových službách a platbách za služby cez mobil? Poradíme vám cez Online chat.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: