visual

Zjednodušte si život a získajte Digitálny bonus

Aktuálna situácia nám všetkým skomplikovala život, no ukázala nám dôležitosť a výhody digitalizácie. Takmer všetko dokážete vybaviť pomocou pár kliknutí a nemusíte navštíviť predajňu.

Zjednodušte si život a získajte každý mesiac Digitálny bonus − 2 € z vášho mesačného poplatku za každé číslo, na ktorom využívate program s platbou na faktúru.

Chcem Digitálny bonus
arrow

Ako môžete získať
Digitálny bonus 2 eurá?

Je to úplne jednoduché. Stačí, keď splníte 3 kroky.

Nastavte si digitálnu (elektronickú) faktúru,
ak ju ešte nevyužívate

Šetrite prírodu a aktivujte si bezplatné doručovanie faktúr v elektronickej forme na e‑mail. Nemusíte sa ničoho obávať, digitálne faktúry vyzerajú rovnako ako klasické papierové.

Nastaviť bezplatne

Aktivujte si digitálny box v Moje O2

Digitálny box je bezplatná schránka vašich dôležitých dokumentov, ktorá bude pre vás prístupná v aplikácii Moje O2 alebo na webe v Zákazníckej zóne Moje O2. Všetky dokumenty tak budete mať v bezpečí a vždy poruke.

Aktivovať digitálny box

Uhrádzajte svoje faktúry digitálne

Ušetrite si čas tým, že faktúry nebudete uhrádzať na pošte alebo v O2 Predajniach, ale ich zaplatíte digitálne z pohodlia domova. Či už cez aplikáciu Moje O2, bankovým prevodom, alebo inkasom. Je to oveľa jednoduchšie ako si myslíte.

Pozrite si, ako to funguje
arrow

Ak využijete všetky 3 bezplatné výhody, automaticky získate každý mesiac Digitálny bonus vo výške 2 €, ktoré vám odrátame z mesačného poplatku vo faktúre.

Digitálnu faktúru a digitálny box si aktivujte jednorazovo na začiatku a potom už stačí pravidelne uhrádzať faktúry digitálne.

S aktiváciou, nastavením a inštaláciou aplikácie Moje O2 vám radi pomôžeme:

phone

Stiahnite si bezplatne
aplikáciu Moje O2,

s ktorou si predaktivujete digitálny box rýchlo a jednoducho. Môžete si v nej jednoducho nastaviť aj vaše digitálne uhrádzanie faktúr a vybaviť veľa ďalšieho.

Získať aplikáciu Moje O2

Všetky kroky potrebné na získanie Digitálneho bonusu môžete urobiť aj prostredníctvom Zákazníckej zóny Moje O2 na o2.sk.

Otázky a odpovede