Oddelený predaj roamingu v EÚ
V krajinách Euróskej únie, na Islande, v Lichtenštajnsku, Nórsku a vo Veľkej Británii môžete bez zmeny svojho čísla využívať za určitých podmienok roamingové dátové služby od iného poskytovateľa roamingových služieb.
Využitie roamingových dátových služieb v EÚ od alternatívneho poskytovateľa roamingových služieb
Pripojenie na internet vám zabezpečí a zaúčtuje vami vybraný poskytovateľ roamingových služieb v zahraničí, napríklad formou predaja predplateného objemu dát. Pre roamingové hovory, SMS a MMS zostanete zákazníkom O2.
Podrobné informácie o možnostiach využívania tejto služby získate od poskytovateľa roamingových služieb, u ktorého sa chcete pripojiť na internet.
Viac o internete v EÚ
Prechod k alternatívnemu poskytovateľovi roamingových služieb v EÚ, ak chcete od alternatívneho poskytovateľa dlhodobo využívať aj dátové roamingové služby
Ak sa rozhodnete pre túto možnosť, dátové roamingové služby vám bude účtovať vami vybraný poskytovateľ roamingových služieb. V krajinách EÚ sa tak stanete jeho zákazníkom. Pre služby v národnej sieti a pre roaming mimo EÚ zostávate zákazníkom O2.
Zistiť viac o alternatívnom poskytovateľovi
Dôležité informácie
Prechod k inému poskytovateľovi roamingu je pri oboch možnostiach bezplatný. Pri prechode k inému poskytovateľovi dátových roamingových služieb si ponecháte svoje súčasné číslo mobilného telefónu a používate to isté mobilné zariadenie.
Využitie internetu v EÚ od alternatívneho poskytovateľa roamingových služieb
V danej krajine si vyberiete poskytovateľa roamingových služieb, od ktorého chcete krátkodobo využívať internet a ktorý túto službu poskytuje. Pri využití tejto služby nie je podmienkou, aby O2 podpísalo s alternatívnym poskytovateľom roamingových služieb zmluvu.
Dôležitá je hlavne zmena nastavenia prístupového bodu (APN) na „euinternet". Musíte si manuálne pridať tento APN v rámci nastavení vášho mobilného zariadenia. Poplatok za využívanie internetu platíte vybranému poskytovateľovi roamingových služieb podľa jeho podmienok. Počas celej doby využívania tejto možnosti však zostávate pre ostatné roamingové služby - hovory a SMS/MMS - zákazníkom O2. Po návrate na Slovensko si v prípade, že dátujete z národneho roamingu (zo siete Telekomu), prepíšte, prosím, APN na o2internet manuálne.
Prechod k alternatívnemu poskytovateľovi roamingu v rámci EÚ, ak chcete od alternatívneho poskytovateľa dlhodobo využívať dátové roamingové služby
Vyberiete si alternatívneho poskytovateľa roamingu, od ktorého chcete využívať dátové roamingové služby v rámci EÚ a uzavriete s ním zmluvu. Podmienkou uzavretia tejto zmluvy je to, že tento alternatívny poskytovateľ roamingu má uzavretú zmluvu o oddelenom predaji roamingu s O2. Pre ostatné služby, vrátane roamingu mimo Európskej únie, zostávate stále zákazníkom O2. Pri ceste do krajín Európskej únie nie je potrebné meniť nastavenia v mobilnom zariadení. Pokrytie máte také isté ako pri poskytovaní roamingu od O2. Dátové roamingové služby vám spoplatní alternatívny poskytovateľ roamingu podľa svojej ponuky.
Pri návrate naspäť na Slovensko sa číslo automaticky opäť pripojí k sieti O2 a opäť využívate služby O2.
Podrobné informácie ako prejsť k alternatívnemu poskytovateľovi roamingu v rámci Európskej únie vám poskytne tento alternatívny poskytovateľ.
Roamingovú ponuku poskytovateľa služieb môžete začať využívať do 24 hodín od uzavretia zmluvy s týmto poskytovateľom.
V prípade prenesenia telefónneho čísla k inému operátorovi v rámci Slovenska bude zrušené nastavenie oddeleného roamingu. Pre opätovné využitie roamingových služieb od alternatívneho poskytovateľa je potrebné, aby ste ho znovu kontaktovali.
Oddelený roaming môžete využívať v týchto krajinách:
Belgicko, Bulharsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Grécko, Holandsko, Chorvátsko, Írsko, Island, Litva, Lichtenštajnsko, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Malta, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Taliansko a Veľká Británia.