Všetko, čo potrebujete vedieť, aby vaša O2 eKasa fungovala správne

Užitočné informácie a návody pre O2 eKasu a O2 eKasu Kompakt.

Zistiť viac
eKasa tablet
rozdelovač

Užitočné informácie k inštalácii a nastaveniam O2 eKasy

video
Ako funguje eKasa od O2?
video
Čo všetko dostanete s O2 eKasou?
video
Ako vyzerá používanie O2 eKasy?
video
Ako pridávať tovar do eKasy
video
Ako sa zapája O2 eKasa
video
Ako si zaregistrovať svoju O2 eKasu
video
Aké sú výhody pripojenia pokladnice na internet
video
Prvé minúty používania O2 eKasy a jej prepojenie s terminálom
video
Ako funguje O2 eKasa: záloha a obnova dát
  1. Vyplňte a podpíšte žiadosť o aktiváciu platobného terminálu, ktorú nájdete na www.o2.sk/ekasa alebo priamo v eKancelárii ako formulár.

    Zmluva o akceptácii kariet
    25. 4. 2019, PDF súbor; 1 MB

  2. Okrem samotnej žiadosti odfoťte alebo nascanujte aj doklad totožnosti konateľa (alebo oprávnenej osoby). V prípade, že doklad nebude občiansky preukaz (obe strany) ale o cestovný pas, je potrebné priložiť aj doklad potvrdzujúci adresu bydliska konateľa (napr. účet za elektrinu, bankový výpis a pod.).

  3. Priložte aj Výpis z obchodného alebo živnostenského registra, ktorý nie je starší ako 6 mesiacov (môže byť stiahnutý aj priamo z www.orsr.sk alebo www.zrsz.sk).

  4. Prihláste sa do eKancelárie na www.ekancelaria.o2.sk s prihlasovacími údajmi, ktoré ste si zvolili pri registrácii a prišli vám v SMS správe (prihlasovacím menom je vaše DIČ). ). Vyplňte všetky údaje vo formulári, vytlačte Zmluvu a doplňte podpis konateľa alebo oprávnenej, resp. splnomocnenej osoby.

  5. Všetky dokumenty (žiadosť, doklad totožnosti, výpis z registra, príp. splnomocnenie oprávnenej osoby od konateľa a doklad potvrdzujúci adresu bydliska konateľa) importujte do eKancelárie. Akceptujeme formáty PDF, JPG, PNG a pod.

  6. V priebehu kontroly dokumentov (zväčša 2 pracovné dni) vás môže kontaktovať zástupca O2 Slovakia.

  7. Po potvrdení na strane O2 Slovakia môžete začať platobný terminál používať. Zároveň v tomto momente začína schvaľovací proces na strane banky, ktorý môže trvať až 15 pracovných dní.


  8. Postup pre aktiváciu platobného terminálu k eKase

    • Skontrolujte verziu aplikácie eKasa. Ak je vaša verzia nižšia ako 458, aktualizujte aplikáciu.
    • Pomocou USB kábla pripojte terminál k zariadeniu eKasa.
    • V aplikácii zvoľte Nastavenie / Ostatné nastavenia / zapnite možnosť „Rozšírené nastavenia“.
    • V časti Nastavenie / Nastavenia platieb kartou povoľte "Použiť USB".
    • V tomto čase by ste mali vidieť vyplnené prihlasovacie údaje pre samotnú aktiváciu terminálu (tieto údaje, prosím, neprepisujte). Ak ich nevidíte, kontaktujte nás na Zákazníckej linke 0940 940 940.
    • Nastavenia uložte. Po správnom nastavení eKasa umožňuje pri platbe zvoliť možnosť platby kartou.
    • Reštartuje aplikáciu eKasa (zatvorte a znova spustite aplikáciu).
    • Pri platbe (vždy min. 0,20 €) zvoľte možnosť Platba kartou (1. platba). Prebehne prvotná konfigurácia terminálu. Terminál spustí inštalácie potrebného firmvéru, čo vidíme ako stúpajúce percentá na jeho displeji. Dokončenú inštaláciu zakončí terminál svojim automatickým reštartom.
    • Aplikáciu opätovne reštartujte a znova zvoľte Platbu kartou (2. platba). Terminál opäť spustí inštaláciu – tentokrát s nápisom „root“ a stúpajúcimi percentami. Po dokončení sa terminál znova reštartujte sám.
    • Reštartujte aplikáciu O2 eKasa.
    • Po reštarte opakujte voľbu Platba kartou. Tretia platba prebehne.
    • V tejto fáze prebehne druhá konfigurácia terminálu. Terminál reštartujte a čakajte približne 1 minútu.
    • Platby cez terminál sú po týchto krokoch korektne nastavené.


  9. Platby ponížené o poplatok 0,99% vám začnú prichádzať na účet až po schválení bankou. Vo výnimočných prípadoch, kedy banka neschváli žiadosť o aktiváciu, sú samozrejme zákazníkovi vyplatené všetky dovtedy zrealizované platby.

  10. Zároveň budete pravidelne dostávať emailom prehľad transakcií (tzv. faktúra). Email s PDF prílohou z adresy ekancelaria@o2.sk budete dostávať na dennej báze, pokiaľ sa počas predošlého dňa uskutočnila nejaká transakcia cez terminál.

  11. V prípade problémov alebo otázok ohľadom aktivácie nás môžete kontaktovať na čísle 0940 940 940.

Rozšírená podpora, servis a zaškolenie ?

Nechcete strácať čas inštaláciou, potrebujete servis alebo chcete jednoducho zaškoliť svojich zamestnancov? Stačí si vybrať z ponuky pre rozšírenú podporu, servis a školenia pre O2 eKasu.

Zavoláme vám

Máte otázky ohľadom eKasy?

Radi vám s prenosom čísla pomôžeme.

 

Kliknutím na tlačidlo „Zavolajte mi“ súhlasím so spracovaním vyššie uvedených osobných údajov na marketingové účely a potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov.

Najčastejšie otázky