Breadcrumb

Support Centre Assets

Centrum podpory Global assets

Centrum podpory - O2 TV a O2 TV Mini Najčastejšie otázky - Header

O2 TV a O2 TV Mini - Najčastejšie otázky

Ako si aktivovať O2 TV a O2 TV Mini, pripojiť Media TV box a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie televízie od O2.

stylovanie zoznamu prrispevkov

Zverejňovač príspevkov

Čo mám robiť, keď mi O2 TV nefunguje plynule a pozeranie prerušuje načítavanie obsahu?

Dôvodom je zrejme slabý signál z WiFi routera. Ak sledujete O2 TV na mobilnom zariadení, choďte bližšie k WiFi routeru. Pokiaľ sledujete O2 TV cez aplikáciu na televízore alebo Media TV boxe, zvážte premiestnenie WiFi routera bližšie k zariadeniu. Pre vyššiu stabilitu služby odporúčame pripojiť zariadenie na internet ethernetovým káblom.

Minimálna odporúčaná rýchlosť internetu pre sledovanie TV:

  • pri sledovaní cez Media TV box alebo Smart TV – 6 Mbps pre 1 zariadenie
  • pri sledovaní cez mobil, tablet alebo PC – 1 Mbps pre 1 zariadenie

Pri sledovaní TV na viacerých zariadeniach súčasne odporúčame Strieborný alebo vyšší O2 Internet na doma.

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: