Breadcrumb

Mobilna appka

Mobilná aplikácia Moje O2

Predstavujeme vám osobného asistenta
od O2, ktorého máte vždy po ruke.
A spolu s ním aj obľúbené O2 Extra výhody.

kontrola spotreby
aktivácia balíčkov
dobitie kreditu
uhrádzanie faktúr
O2 Extra výhody

Prečo aplikácia Moje O2?

Spotreba
na jeden klik

V Moje O2 môžete hneď zistiť, koľko ste prevolali či predátovali.

Faktúry zaplatíte
jednoducho v appke

Kvôli úhrade faktúry už nemusíte chodiť na predajňu alebo otvárať internet banking.

Pohodlná aktivácia
balíčkov

Napríklad pre aktiváciu dátového balíka už nemusíte posielať SMS alebo chodiť na www.o2.sk.

Rýchle dobíjanie
kreditu

Dobíjate si ešte kredit pomocou kupónov a prepisujete z nich dlhé kódy? Pozrite aké jednoduché je dobíjanie priamo v appke Moje O2.

O2 Extra výhody? To chcete.

Výhodný nákup vždy poteší. Spravte si radosť a vyberte si jednu z našich zvýhodnených ponúk. Kto by nechcel niečo extra?

Zmena podpory operačného systému pre Apple zariadenia na iOS 14

Aplikáciu Moje O2 neustále vylepšujeme a snažíme sa priniesť zákazníkom nové funkcionality, vyšší komfort a bezpečnosť pri jej používaní. Dňa 5. 9. 2022 prebehne aktualizácia aplikácie Moje O2 zo súčasnej verzie na novú, ktorá bude dostupná len pre verzie Apple zariadení s operačným systémom iOS 14 a vyšší. Dôvodom zmeny minimálne podporovanej verzie sú pravidlá spoločnosti Apple, ktorá bez toho, aby sme prešli na vyššiu minimálnu podporovanú verziu, neumožňuje vývojárom využívať najnovšie technológie pri vývoji aplikácií.

Z dôvodu správneho fungovania aplikácie Moje O2 je po 5. 9. 2022 potrebné aktualizovať operačný systém na novšiu verziu iOS. Prejdite do nastavení → Všeobecné → Aktualizácia softvéru → Kliknite na Inštalovať. Podrobný návod, ako postupovať nájdete aj na stránkach spoločnosti Apple.

Po aktualizácii aplikácie Moje O2, ktorá prebehne 5. 9. 2022, nebude možné využívať aplikáciu Moje O2 na zariadeniach iPhone 6, iPhone 5s a staršie, z dôvodu straty technickej podpory operačného systému verzie nižšej ako iOS 14. Na prehľad o vašom telefónnom čísle vám bude slúžiť zákaznícka zóna, ktorú nájdete na webe Moje O2. Môžete si tam skontrolovať spotrebu, prezrieť a zaplatiť faktúry, aktivovať balíček služieb a dobiť kredit. V prípade otázok nás môžete kontaktovať online (WhatsApp, chat a pod.), telefonicky alebo osobne na predajni.

Ak chcete aplikáciu Moje O2 využívať aj naďalej, riešením je aj zaobstaranie zariadenia, ktoré podporuje vyššiu verziu operačného systému.

Odporúčame vám skontrolovať si verziu operačného systému vo vašom telefóne, ktorá musí byť vyššia ako iOS 14.

Aplikácia Moje O2 bude po aktualizácii automaticky fungovať na všetkých zariadeniach Android.