Breadcrumb

Mobilna appka

O2 aplikácia,
vaša digitálna pobočka

V O2 aplikácii vybavíte všetko od O2 a aj niečo navyše.

Stiahnuť O2 aplikáciu Chcem vedieť viac
Stiahnite si O2 aplikáciu zadarmo

Výhody O2 aplikácie

Päť hlavných dôvodov, prečo by ste ju mali mať aj vy.

Nákupy v aplikácii

Pre váš nový O2 Paušál už nemusíte chodiť na predajňu.

Prečítať viac

O2 Spolu

Získajte dvojnásobok dát alebo dvojnásobnú rýchlosť.

Prečítať viac

O2 Prekvapenia

Zotrite si každý týždeň nové zľavy a ponuky.

Prečítať viac

Zaplatené raz-dva

Zaplatiť faktúru či dobiť kredit nikdy nebolo ľahšie.

Prečítať viac

Kontrola spotreby

Majte prehľad o spotrebovaných minútach, správach a dátach.

Prečítať viac

Správa služieb

Nastavte si balíčky, služby, či zmenu programu.

Prečítať viac

Prečo si ju obľúbite?

O2 aplikácia je plná prekvapení a užitočných funkcií. Len sa pozrite.

Zbohom radom na predajni

Nový O2 Paušál si kúpite pohodlne a jednoducho
 už aj v O2 aplikácii. Objednávku vyklikáte za pár minút a my vám pošleme novú SIM-kartu kuriérom.

Viac o nákupe v aplikácii

2-krát viac s O2 Spolu

Vytvorte si O2 Spolu skupinu so svojimi blízkymi a získajte dvojnásobok dát alebo dvojnásobnú rýchlosť dát. Navyše, dátový benefit dáme aj členom vašej skupiny.

Viac o O2 Spolu

Nové O2 Prekvapenie každý týždeň

Nechajte sa prekvapiť každý týždeň v O2 aplikácii. Stačí zotrieť kartu a darčeky, extra dáta, zľavy, či špeciálne ponuky sú vaše.

Zaplatené raz-dva

Zaplatiť faktúru či dobiť kredit rýchlo a jednoducho cez O2 aplikáciu je na nezaplatenie. Teraz aj cez Apple Pay alebo Google Pay.

Spotreba na jeden ťuk

Stačí len otvoriť a hneď viete, na čom ste. S O2 aplikáciou máte prehľad, koľko ste pretelefonovali, prepísali a predátovali.

Nastavenia ľavou zadnou

Nemusíte nikam chodiť ani volať. Balíčky, služby aj zmenu programu si nastavíte jednoducho aj z pohodlia domova.

arrow

Stiahnite si O2 aplikáciu

Naskenujte QR kód alebo prejdite do Google Play či App Store.

Najčastejšie otázky o O2 aplikácii

O2 aplikáciu neustále vylepšujeme a snažíme sa priniesť zákazníkom nové funkcionality, vyšší komfort a bezpečnosť pri jej používaní. Dňa 5. 9. 2022 prebehne aktualizácia O2 aplikácie zo súčasnej verzie na novú, ktorá bude dostupná len pre verzie Apple zariadení s operačným systémom iOS 14 a vyšší. Dôvodom zmeny minimálne podporovanej verzie sú pravidlá spoločnosti Apple, ktorá bez toho, aby sme prešli na vyššiu minimálnu podporovanú verziu, neumožňuje vývojárom využívať najnovšie technológie pri vývoji aplikácií.

Z dôvodu správneho fungovania O2 aplikácie je po 5. 9. 2022 potrebné aktualizovať operačný systém na novšiu verziu iOS. Prejdite do nastavení → Všeobecné → Aktualizácia softvéru → Kliknite na Inštalovať. Podrobný návod, ako postupovať nájdete aj na stránkach spoločnosti Apple.

Po aktualizácii aplikácie nebude možné využívať O2 aplikáciu na zariadeniach iPhone 6, iPhone 5s a staršie, z dôvodu straty technickej podpory operačného systému verzie nižšej ako iOS 14. Na prehľad o vašom telefónnom čísle vám bude slúžiť zákaznícka zóna, ktorú nájdete na webe Moje O2. Môžete si tam skontrolovať spotrebu, prezrieť a zaplatiť faktúry, aktivovať balíček služieb a dobiť kredit. V prípade otázok nás môžete kontaktovať online (WhatsApp, chat a pod.), telefonicky alebo osobne na predajni.

Ak chcete O2 aplikáciu využívať aj naďalej, riešením je aj zaobstaranie zariadenia, ktoré podporuje vyššiu verziu operačného systému.

Odporúčame vám skontrolovať si verziu operačného systému vo vašom telefóne, ktorá musí byť vyššia ako iOS 14.

O2 aplikácia bude po aktualizácii automaticky fungovať na všetkých novších zariadeniach Android.

Názov z Moje O2 na O2 aplikácia sme zmenili preto, aby si ju každý dokázal ľahšie vyhľadať a zapamätať jej názov. Inak preberá všetky funkcie aj logiku starej dobrej aplikácie Moje O2, takže sa nemusíte ničoho obávať.

O nákupe v O2 aplikácii

Digitálny nákup v O2 aplikácii funguje na základe overenia vašej totožnosti. Prostredníctvom O2 aplikácie si môžete objednať nový program alebo preniesť svoje existujúce číslo.

V O2 aplikácii používame automatický systém overovania identity. Naskenovaním občianskeho preukazu z oboch strán nasnímame vaše údaje potrebné na uzavretie zmluvy a dokončenie objednávky.

Nákup cez O2 aplikáciu je možný iba so slovenským občianskym preukazom. Pri overovaní vášho občianskeho preukazu cez Ministerstvo vnútra SR a pri odosielaní údajov do O2 je všetko zašifrované a zabezpečené. Overenie občianskeho preukazu trvá iba pár sekúnd.

Váš občiansky preukaz nezostane uložený v O2 aplikácii ani v mobile. Údaje sa tak nedostanú do nepovolaných rúk ani v prípade straty alebo odcudzenia telefónu. Následne pomocou tvárovej biometrie overíme, že ste to naozaj vy. O2 aplikácia si v tomto kroku vyžiada prístup k vášmu fotoaparátu.

Každá SIM karta musí byť registrovaná na konkrétnu osobu. Anonymné SIM karty nie sú na Slovensku povolené. Je to tak preto, aby sme preverili, že všetky údaje sú naozaj vaše a občiansky preukaz nie je hlásený ako stratený alebo ukradnutý.

Minimálny vek na nákup paušálu je 18 rokov.

Aktivácia nového paušálu prebehne počas pár minút.

Celý proces prenosu čísla trvá približne 3 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.

O prenose čísla vás budeme informovať.

Viac informácií o prenose čísla nájdete na: www.o2.sk/ponuka/mobilne-sluzby/prenos-cisla.

Digitálny nákup v O2 aplikácii je určený pre fyzické osoby na základe rodného čísla a pre SZČO na základe priradeného identifikačného čísla (IČO). Zákazníci si môžu vybrať z ponúkaných O2 Paušálov (Základný, Pohodový, Bezstarostný).

Predplatné v rámci paušálu a balíky a služby si budete môcť aktivovať po úspešnej aktivácii vášho nového paušálu.

Dodanie novej SIM karty na vami zvolenú adresu trvá približne dva dni. Dodanie je bezplatné.

Skontrolovať stav svojej objednávky si môžete v časti Zistiť stav objednávky.

Po dodaní je potrebné aktivovať novú SIM kartu prostredníctvom štvorčíslia z fyzickej karty. Aktivovať možno len SIM kartu, ktorá bola objednaná cez O2 aplikáciu. Ak si do 30 dní neaktivujete SIM kartu, prepadne vám.

Po potvrdení objednávky budete musieť podpísať Zmluvu o poskytovaní služieb a Zmluvu o prenesení čísla. Pri podpisovaní zmlúv je potrebné prísť až na koniec zmluvy, odsúhlasiť a podpísať. Následne vám ich zašleme e-mailom (zmluvu vám uložíme aj do záložky Dokumenty (v O2 aplikácii alebo v Moje O2) v sekcii „Ďalšie“).

Jednorazová zábezpeka je vratná záloha, ktorá vám môže byť automaticky pripočítaná k nákupu. Zábezpeku vám vrátime po riadnom uhradení troch faktúr tak, že vám ju postupne odpočítame v nasledujúcich faktúrach.

Proces nákupu môžete kedykoľvek zrušiť. Pokiaľ máte záujem, môžete zadať vaše telefónne číslo a my vás budeme kontaktovať s cieľom dokončenia nákupu. Pokiaľ proces nákupu paušálu v O2 aplikácii prerušíte, máte 30 minút na jeho dokončenie. Po uplynutí 30 minút budete presmerovaný na začiatok nákupného procesu.