Breadcrumb

Mobilna appka

O2 aplikácia,
vaša digitálna pobočka

V O2 aplikácii vybavíte všetko od O2 a aj niečo navyše.

Stiahnuť O2 aplikáciu Chcem vedieť viac

Stačí sa aspoň raz prihlásiť do O2 aplikáce a automaticky budete zaradení do žrebovania.


Viac informácií

Bonus 10% pri dobití kreditu cez aplikáciu

Výhody O2 aplikácie

Päť hlavných dôvodov, prečo by ste ju mali mať aj vy.

Nákupy v aplikácii

Pre váš nový O2 Paušál už nemusíte chodiť na predajňu.

Prečítať viac

O2 Spolu

Získajte Dátovú rezervu, Roaming bez obáv a odmenu.

Prečítať viac

O2 Prekvapenia

Zotrite si každý týždeň nové zľavy a ponuky.

Prečítať viac

Zaplatené raz-dva

Zaplatiť faktúru či dobiť kredit nikdy nebolo ľahšie.

Prečítať viac

Kontrola spotreby

Majte prehľad o spotrebovaných minútach, správach a dátach.

Prečítať viac

Správa služieb

Nastavte si balíčky, služby, či zmenu programu.

Prečítať viac

Prečo si ju obľúbite?

O2 aplikácia je plná prekvapení a užitočných funkcií. Len sa pozrite.

Zbohom radom na predajni

Nový O2 Paušál si kúpite pohodlne a jednoducho
 už aj v O2 aplikácii. Objednávku vyklikáte za pár minút a my vám pošleme novú SIM-kartu kuriérom.

Viac o nákupe v aplikácii

Benefity s O2 Spolu

Vytvorte si skupinu O2 Spolu spojením už dvoch programov a získajte Dátovú rezervu, Roaming bez obáv a od Úrovne 2 Odmenu 5 € mesačne.

Viac o O2 Spolu

Nové O2 Prekvapenie každý týždeň

Nechajte sa prekvapiť každý týždeň v O2 aplikácii. Stačí zotrieť kartu a darčeky, extra dáta, zľavy, či špeciálne ponuky sú vaše.

Zaplatené raz-dva

Zaplatiť faktúru či dobiť kredit rýchlo a jednoducho cez O2 aplikáciu je na nezaplatenie. Teraz aj cez Apple Pay alebo Google Pay.

Spotreba na jeden ťuk

Stačí len otvoriť a hneď viete, na čom ste. S O2 aplikáciou máte prehľad, koľko ste pretelefonovali, prepísali a predátovali.

Nastavenia ľavou zadnou

Nemusíte nikam chodiť ani volať. Balíčky, služby aj zmenu programu si nastavíte jednoducho aj z pohodlia domova.

Stiahnite si O2 aplikáciu

Naskenujte QR kód alebo prejdite do Google Play či App Store.

Získajte bonus 10% pri dobití kreditu

Bonus 10 percent pri dobití kreditu cez O2 aplikáciu platí pre programy O2 Voľnosť, O2 Fér s dobíjaním kreditu, O2 Fér Jednotka s dobíjaním kreditu a O2 SIMka (Mobilná služba pre deti, k detskému SPACE účtu od Slovenskej sporiteľne).

Je to jednoduché. Stiahnite si alebo otvorte O2 aplikáciu, ťuknite na tlačidlo “Dobiť kredit”, vyberte sumu minimálne 10 € a maximálne 30 €. Zadajte buď svoje číslo alebo to číslo, ktoré chcete dobiť a ťuknite na “Pokračovať”. Zvoľte si platobnú metódu, ktorá vám najviac vyhovuje a ťuknite na “Uhradiť …”.

Do pár minút uvidíte dobitý kredit aj v aplikácii.

Áno, bonusový kredit sa pripočíta aj na číslo, ktoré dobíjate z vášho O2 Paušálu. Prihláste sa pod svojim paušálovým číslom do O2 aplikácie. Ťuknite na “Ďalšie” a vyberte možnosť “Dobíjanie kreditu”. Zvoľnte minimálne 10 € a maximálne 30 €. Zadajte číslo, ktoré chcete dobiť a ťuknite na “Pokračovať”. Zvoľte si platobnú metódu, ktorá vám najviac vyhovuje a ťuknite na “Uhradiť …”.

Do pár minút sa prejaví dobitý kredit aj v aplikácii čísla, ktoré ste dobíjali.

Akcia platí od 15. augusta 2025 00:00 do 15. novembra 2025 23:59. Kredit, ktorý si počas nej zakúpite platí 12 mesiacov od dátumu a času, odkedy ste zaň zaplatili.

Nie. Na 10-percentný bonus pri dobití kreditu, máte nárok iba v tedy, ak ho dobíjete z O2 aplikácie. Stiahnuť ju môžete tu.

1. Organizátor kampane

Organizátorom kampane je spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o., so sídlom Pribinova 40, 811 09 Bratislava, IČO: 47 259 116, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 160894/B (ďalej len „O2“).


2. Trvanie kampane

Kampaň prebieha v období od 15. augusta 2025 (00:00) do 15. novembra 2025 (23:59).


3. Podmienky účasti

Na získanie 10 % bonusu z dobitia kreditu majú nárok zákazníci, ktorí:

  • majú aktívny program O2 Voľnosť, O2 Fér s dobíjaním kreditu, O2 Fér Jednotka s dobíjaním kreditu alebo O2 SIMka (Mobilná služba pre deti k detskému SPACE účtu Slovenskej sporiteľne),
  • uskutočnia dobitie výhradne cez O2 aplikáciu,
  • dobijú si kredit v hodnote od 10 € do 30 € jednou platbou.


4. Spôsob dobitia a získania bonusu

1. Otvorte alebo si stiahnite O2 aplikáciu.

2. Vyberte možnosť „Dobiť kredit“, zvoľte sumu (min. 10 €, max. 30 €).

3. Zadajte telefónne číslo, ktoré chcete dobiť.

4. Vyberte platobnú metódu a dokončite platbu.

5. Bonusový kredit vo výške 10 % z dobitia vám bude automaticky pripísaný do niekoľkých minút.


Bonus sa pripočíta aj v prípade, že dobitie prebehne z paušálového čísla (Bezstarostný O2 Paušál, Pohodový O2 Paušál, Základný O2 Paušál, O2 Fér na faktúru) cez O2 aplikáciu. V tomto prípade sa stačí prihlásiť do aplikácie s paušálovým číslom a dobiť iné číslo podľa postupu uvedeného vyššie.


5. Platnosť kreditu

Kredit, vrátane bonusového, platí 12 mesiacov od dátumu zaplatenia.


6. Obmedzenia a výluky

  • Na bonus nemajú nárok zákazníci, ktorí dobijú kredit cez O2 web, terminály, predajne, bankomaty alebo iné kanály mimo O2 aplikácie.
  • Bonus je viazaný na jedno dobitie. Opakované dobíjania počas trvania kampane sú oprávnené získať bonus opakovane, ak spĺňajú uvedené podmienky.

  • 7. Ostatné ustanovenia

    • Zákazníci sa zúčastňujú kampane dobrovoľne a nemajú právny nárok na bonus mimo splnenia vyššie uvedených podmienok.
    • V prípade podozrenia na zneužitie alebo obchádzanie podmienok kampane si O2 vyhradzuje právo neposkytnúť bonus.

Najčastejšie otázky o O2 aplikácii

O2 aplikáciu neustále vylepšujeme a snažíme sa priniesť zákazníkom nové funkcionality, vyšší komfort a bezpečnosť pri jej používaní. Dňa 5. 9. 2022 prebehne aktualizácia O2 aplikácie zo súčasnej verzie na novú, ktorá bude dostupná len pre verzie Apple zariadení s operačným systémom iOS 14 a vyšší. Dôvodom zmeny minimálne podporovanej verzie sú pravidlá spoločnosti Apple, ktorá bez toho, aby sme prešli na vyššiu minimálnu podporovanú verziu, neumožňuje vývojárom využívať najnovšie technológie pri vývoji aplikácií.

Z dôvodu správneho fungovania O2 aplikácie je po 5. 9. 2022 potrebné aktualizovať operačný systém na novšiu verziu iOS. Prejdite do nastavení → Všeobecné → Aktualizácia softvéru → Kliknite na Inštalovať. Podrobný návod, ako postupovať nájdete aj na stránkach spoločnosti Apple.

Po aktualizácii aplikácie nebude možné využívať O2 aplikáciu na zariadeniach iPhone 6, iPhone 5s a staršie, z dôvodu straty technickej podpory operačného systému verzie nižšej ako iOS 14. Na prehľad o vašom telefónnom čísle vám bude slúžiť zákaznícka zóna, ktorú nájdete na webe Moje O2. Môžete si tam skontrolovať spotrebu, prezrieť a zaplatiť faktúry, aktivovať balíček služieb a dobiť kredit. V prípade otázok nás môžete kontaktovať online (WhatsApp, chat a pod.), telefonicky alebo osobne na predajni.

Ak chcete O2 aplikáciu využívať aj naďalej, riešením je aj zaobstaranie zariadenia, ktoré podporuje vyššiu verziu operačného systému.

Odporúčame vám skontrolovať si verziu operačného systému vo vašom telefóne, ktorá musí byť vyššia ako iOS 14.

O2 aplikácia bude po aktualizácii automaticky fungovať na všetkých novších zariadeniach Android.

Názov z Moje O2 na O2 aplikácia sme zmenili preto, aby si ju každý dokázal ľahšie vyhľadať a zapamätať jej názov. Inak preberá všetky funkcie aj logiku starej dobrej aplikácie Moje O2, takže sa nemusíte ničoho obávať.

O nákupe v O2 aplikácii

Digitálny nákup v O2 aplikácii funguje na základe overenia vašej totožnosti. Prostredníctvom O2 aplikácie si môžete objednať nový program alebo preniesť svoje existujúce číslo.

V O2 aplikácii používame automatický systém overovania identity. Naskenovaním občianskeho preukazu z oboch strán nasnímame vaše údaje potrebné na uzavretie zmluvy a dokončenie objednávky.

Nákup cez O2 aplikáciu je možný iba so slovenským občianskym preukazom. Pri overovaní vášho občianskeho preukazu cez Ministerstvo vnútra SR a pri odosielaní údajov do O2 je všetko zašifrované a zabezpečené. Overenie občianskeho preukazu trvá iba pár sekúnd.

Váš občiansky preukaz nezostane uložený v O2 aplikácii ani v mobile. Údaje sa tak nedostanú do nepovolaných rúk ani v prípade straty alebo odcudzenia telefónu. Následne pomocou tvárovej biometrie overíme, že ste to naozaj vy. O2 aplikácia si v tomto kroku vyžiada prístup k vášmu fotoaparátu.

Každá SIM karta musí byť registrovaná na konkrétnu osobu. Anonymné SIM karty nie sú na Slovensku povolené. Je to tak preto, aby sme preverili, že všetky údaje sú naozaj vaše a občiansky preukaz nie je hlásený ako stratený alebo ukradnutý.

Minimálny vek na nákup paušálu je 18 rokov.

Aktivácia nového paušálu prebehne počas pár minút.

Celý proces prenosu čísla trvá približne 3 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.

O prenose čísla vás budeme informovať.

Viac informácií o prenose čísla nájdete na: www.o2.sk/ponuka/mobilne-sluzby/prenos-cisla.

Digitálny nákup v O2 aplikácii je určený pre fyzické osoby na základe rodného čísla a pre SZČO na základe priradeného identifikačného čísla (IČO). Zákazníci si môžu vybrať z ponúkaných O2 Paušálov (Základný, Pohodový, Bezstarostný).

Predplatné v rámci paušálu a balíky a služby si budete môcť aktivovať po úspešnej aktivácii vášho nového paušálu.

Dodanie novej SIM karty na vami zvolenú adresu trvá približne dva dni. Dodanie je bezplatné.

Skontrolovať stav svojej objednávky si môžete v časti Zistiť stav objednávky.

Po dodaní je potrebné aktivovať novú SIM kartu prostredníctvom štvorčíslia z fyzickej karty. Aktivovať možno len SIM kartu, ktorá bola objednaná cez O2 aplikáciu. Ak si do 30 dní neaktivujete SIM kartu, prepadne vám.

Po potvrdení objednávky budete musieť podpísať Zmluvu o poskytovaní služieb a Zmluvu o prenesení čísla. Pri podpisovaní zmlúv je potrebné prísť až na koniec zmluvy, odsúhlasiť a podpísať. Následne vám ich zašleme e-mailom (zmluvu vám uložíme aj do záložky Dokumenty (v O2 aplikácii alebo v Moje O2) v sekcii „Ďalšie“).

Jednorazová zábezpeka je vratná záloha, ktorá vám môže byť automaticky pripočítaná k nákupu. Zábezpeku vám vrátime po riadnom uhradení troch faktúr tak, že vám ju postupne odpočítame v nasledujúcich faktúrach.

Proces nákupu môžete kedykoľvek zrušiť. Pokiaľ máte záujem, môžete zadať vaše telefónne číslo a my vás budeme kontaktovať s cieľom dokončenia nákupu. Pokiaľ proces nákupu paušálu v O2 aplikácii prerušíte, máte 30 minút na jeho dokončenie. Po uplynutí 30 minút budete presmerovaný na začiatok nákupného procesu.