Vitajte v Centre podpory

Hľadáte informácie o službách, ktoré využívate v O2, o zariadeniach a nastaveniach alebo máte problém a potrebujete poradiť? Vyskúšajte naše Centrum podpory. Začnite vpísaním kľúčového slova/slov k téme,
ktorá vás zaujíma.

o2

Naše centrum podpory neustále zlepšujeme, presvedčte sa

Hovoríme ľudskou rečou

Na našej zákazníckej linke sa dovoláte priamo k našim asistentom bez zbytočného zadávania zložitých volieb. Navyše ak budú všetci operátori zaneprázdnení, zavoláme vám naspäť.

Zistiť viac

Odmeníme vás za to, že využívate digitálne služby

Zjednodušte si život a nastavte si rovno cez aplikáciu alebo webové rozhranie Moje O2 zasielanie digitálnych faktúr, Digitálny Box a digitálne uhrádzanie faktúr a získajte zľavu 2 € z faktúry každý mesiac.

Zistiť viac

Všetko podstatné vyriešite v aplikácii Moje O2

Stiahnite si aplikáciu Moje O2 alebo navštívte webovú zónu Moje O2 a aktiváciu a nastavenie služieb vybavíte niekoľkými kliknutiami.

Majte svoje číslo pod kontrolou

Zákaznícka zóna Moje O2

S vašou aktuálnou spotrebou, prehľadom čísel, faktúrami. platbami za zariadenia, a nastaveniami balíčkov a služieb.

Prihlásiť sa do Moje O2
Zákaznícka zóna

Osobný asistent, ktorého máte vždy poruke

Mobilná aplikácia Moje O2

S aktuálnou spotrebou na jeden klik, platbou faktúr, dobíjaním kreditu a pohodlnou aktiváciou balíčkov vo vašom mobile.

Appka Moje O2

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: