Vitajte v Centre podpory
Hľadáte informácie o službách, ktoré využívate v O2, o zariadeniach a nastaveniach alebo máte problém a potrebujete poradiť? Vyskúšajte naše Centrum podpory. Začnite vpísaním kľúčového slova/slov k téme, ktorá vás zaujíma.
Najčastejšie otázky
Naše centrum podpory neustále zlepšujeme, presvedčte sa
Hovoríme
ľudskou rečou
Na našej zákazníckej linke sa dovoláte priamo k našim asistentom bez zbytočného zadávania zložitých volieb. Navyše ak budú všetci operátori zaneprázdnení, zavoláme vám naspäť.
Zistiť viacOdmeníme vás za to, že využívate digitálne služby
Zjednodušte si život a nastavte si rovno cez aplikáciu alebo webové rozhranie Moje O2 zasielanie digitálnych faktúr, Digitálny Box a digitálne uhrádzanie faktúr a získajte zľavu 2 € z faktúry každý mesiac.
Zistiť viacVšetko podstatné vyriešite v aplikácii Moje O2
Stiahnite si aplikáciu Moje O2 alebo navštívte webovú zónu Moje O2 a aktiváciu a nastavenie služieb vybavíte niekoľkými kliknutiami.
Mohlo by sa vám hodiť
Kde vám ešte poradíme
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.