O2 Fér na faktúru
Majte svoje výdavky vždy pod kontrolou. Sami sa rozhodnete,
koľko minút prevoláte, pošlete SMS alebo miniete dát.
Spoznajte O2 Fér na faktúru
Výhody O2 Fér na faktúru


Digitálny bonus v hodnote 1 € mesačne získate jednoducho. Stačí, ak si v Moje O2 aktivujete digitálnu faktúru a bezplatnú elektronickú schránku (digitálny box) a zároveň faktúry budete uhrádzať digitálne, teda pravidelným inkasom, bankovým prevodom alebo cez aplikáciu a web Moje O2. Viac o Digitálnom bonuse a jeho aktuálnej výške


Bezplatné volania na čísla O2 Slovensko po 1. minúte (okrem Tesco Mobile a Radosť)


Bleskurýchly internet dostupný pre viac ako 97 % z vás

Volania za 0,13 €/min.
v celej EÚ

SMS za 0,06 €
v celej EÚ

Dáta
1 GB za 5 € mesačne alebo výhodné Denné dáta. Prejsť na balíky.
Férový strop
Aktivujte si službu len za 1 € mesačne a za volania, SMS/MMS aj internet zaplatíte maximálne 40 €.

Možnosti platby faktúr
Je to len na vás. Platiť môžete online, SEPA inkasom, bankovým prevodom, cez bankomat alebo e-Poukazom.

Služby s dobíjaním kreditu
Celý hovor za 10 centov nech trvá aj hodinu
A to do všetkých sietí. Za SMS zaplatíte 0,05 € a navyše môžete surfovať v 4G LTE sieti už od 1 € za 1 GB dát.
Získajte O2 Voľnosť s bonusovým kreditom 2 € iba za 2 €, alebo si zmeňte svoj program. Zistite tiež, ako si dobiť kredit.

O2 Fér s dobíjaním kreditu
- SIM karta O2 Fér s dobíjaním kreditu bola v predaji do 14.6.2017
- ak máte službu aktivovanú, môžete ju využívať aj naďalej a ďalej si dobíjať kredit
- v prípade, že máte neaktívnu SIM kartu pre O2 Fér s dobíjaním kreditu, môžete si ju aktivovať do termínu, ktorý je vyznačený na balíčku, v ktorom ste SIM kartu dostali

Akýkoľvek telefón k paušálu
na začiatok od 0 €
Nový telefón k volaciemu
alebo dátovému paušálu
na začiatok od 0 €.

Ušetrite ešte viac
s Extra balíčkami
Stačí, ak si k vášmu programu vyberiete
z výhodných balíkov pre volania, dáta,
cestovanie či zábavu.
Otázky a odpovede
V celej EÚ, v Nórsku, Lichtenštajnsku, na Islande, Gibraltari a vo Veľkej Británii využívate dáta vo veľkosti objemu vášho dátového balíka k O2 Fér bez akýchkoľvek príplatkov. Ak nemáte aktivovaný dátový balík, dáta sa vám automaticky čerpajú zo služby Denné dáta, s ktorou môžete v EÚ mimo SR v rámci dňa bez príplatku využiť 500 MB dát (Denné dáta 500 MB) / 670 MB dát (Denné dáta 1 GB). Po minutí 500 MB / 670 MB v EÚ mimo SR v rámci dňa sa vám započítava príplatok 0,003 € za 1 MB prenesených dát.
Aby sme zabránili zneužívaniu alebo neobvyklému používaniu EÚ Roamingu na iné účely ako pravidelné cestovanie, môžeme vám pri nedodržaní zásad primeraného využívania účtovať k domácim cenám roamingové príplatky vo výške nepresahujúcej 0,0384 € za minútu odchádzajúceho hovoru, 0,00864 € za minútu prichádzajúceho hovoru, 0,012 € za SMS a 0,003 € za MMS alebo za MB. K zneužívaniu a neobvyklému používaniu EÚ Roamingu dochádza najmä vtedy, ak vaša spotreba v krajinách EÚ a váš pobyt v týchto krajinách v sledovanom období prevláda nad domácou spotrebou/pobytom a spotrebou/pobytom v Zóne 2, 3 a 4 o viac ako 50 %. Ak chcete predísť účtovaniu príplatkov za nadmerné využívanie EÚ Roamingu, aktivujte si balíček EÚ Naplno. Príplatky, ktoré Vám účtujeme po prečerpaní stanovenej časti objemu dát v Zóne 1, sú vám účtované bez ohľadu na to, či máte aktivovaný balíček EÚ Naplno
Pred uplatnením akéhokoľvek roamingového príplatku vás vopred informujeme, takže vás na vašich cestách nič neprekvapí.
Viac informácií o príplatkoch účtovaných v prípade porušovania zásad primeraného využívania EÚ roamingu nájdete na stránke Roaming a volania do zahraničia.
Ak využívate balík O2 Internet 1 GB, v EÚ máte bez príplatku k dispozícii celý objem balíka. Objem dát si v rámci jedného zúčtovacieho obdobia môžete navýšiť za 5 €, a to o 1 GB. Ak v rámci balíka O2 Internet 1 GB nevyčerpáte celý objem dát, ktorý máte v EÚ bez príplatku, môžete ho čerpať aj z navýšených dát. Po vyčerpaní dát bez príplatku vám účtujeme príplatok 0,003 €/MB.
Ak využívate službu Denné dáta, v EÚ máte bez príplatku k dispozícii 500 MB dát pre Denné dáta 500 MB alebo 670 MB dát pre Denné dáta 1 GB. V prípade, že objem denných dát vyčerpáte doma, v EÚ môžete v tom istom dni uvedené objemy (500MB/670 MB) čerpať bez príplatku aj z navýšených dát. Po ich vyčerpaní vám budeme účtovať príplatok 0,003 EUR/MB.
Po spotrebovaní určeného dátového objemu v EÚ bez príplatku vám budeme príplatok účtovať aj v prípade aktivovaného balíčka EÚ Naplno.
Novú SIM kartu si môžete aktivovať v zóne Moje O2. Stačí vám na to rodné číslo a Bezpečnostný kód.
Preneste si číslo na O2 Fér s platbou na faktúru. Cez internet, v O2 Predajni či cez Zákaznícku linku 949.
Výšku kreditu si môžete skontrolovať viacerými spôsobmi:
- po prihlásení do zákazníckej zóny Moje O2 v časti Kontrola spotreby;
- v mobilnej aplikácii Moje O2;
- poslaním bezplatnej SMS v tvare SPOTREBA na 99222;
- bezplatne zadaním čísla *100*#.
Ak v O2 využívate volací program s platbou na faktúru, volania na audiotextové čísla máte na vašom O2 čísle zablokované. O ich povolenie môžete požiadať telefonicky na Zákazníckej linke 949 alebo na O2 Predajni.
Ak ste sa rozhodli, že dátový balík O2 Internet 1 GB už nechcete využívať, môžete ho jednoducho vypnúť – deaktivovať v zóne Moje O2.
Ak Moje O2 nepoužívate, pošlite na číslo 99222 SMS v tvare NET D.
Viac informácií nájdete na stránke venovanej balíkom k O2 Fér.
Aby ste využili možnosti siete na maximum, odporúčame vám nastaviť si v mobile automatické vyhľadávanie siete. To vám zabezpečí, že si váš telefón vždy sám a automaticky vyhľadá tú najlepšiu sieť – doma aj v zahraničí. V porovnaní s manuálnym vyhľadávaním je automatické vyhľadávanie omnoho pohodlnejšie a spoľahlivejšie. Pozrite sa, ako si ho jednoducho nastavíte vo vašom telefóne.
Od 1. 2. 2019 dochádza k zmene uplatňovania dane z pridanej hodnoty pri predplatených službách. Po novom sa bude DPH odvádzať v momente spotreby kreditu, nie pri kúpe kreditu. Preto v prípade, že využívate naše predplatené služby na podnikateľské účely, si prečítajte viac informácií.
Hľadáte ďalšie odpovede k O2 Fér na faktúru?
Nájdete ich jednoducho a pohodlne na jednom mieste odpovede.o2.sk.

rozhodnúť?
Zavoláme Vám!
Radi vám telefonicky poradíme.
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.