Vážení zákazníci,

ochrana zdravia vás a aj našich zamestnancov je pre nás dôležitá. V záujme toho sme prijali opatrenia, ktorými chceme aj my prispieť k zamedzeniu šírenia ochorenia COVID-19. Od 23. 3. 2020 až do odvolania sú otvorené všetky O2 Predajne v skrátenom otváracom režime:

  • O2 predajne v obchodných centrách sú otvorené len od 11:00 do 17:00.
  • O2 predajne, ktoré nie sú v obchodných centrách, sú otvorené len od 9:00 do 15:00.
  • Počas víkendov sú všetky predajne zatvorené.
  • Vo všetkých predajniach pristupujeme k zvýšenej ochrane a preventívnym opatreniam, ako napríklad rozostupy zákazníkov v prípade čakania na vybavenie. Prosíme vás, aby ste rešpektovali pokyny našich kolegov.
  • Ak ste sa rozhodli nakúpiť v O2 e-shope, momentálne z dôvodu ochrany zamestnancov akceptuje kuriérska spoločnosť iba platbu kartou, alebo môžete využiť online platbu pri vytvorení objednávky.

Vaše požiadavky môžete vyriešiť prostredníctvom mobilnej aplikácie Moje O2 alebo Zákazníckej zóny Moje O2. Viete si takto jednoducho skontrolovať spotrebu, dobiť kredit, či zaplatiť faktúru.

V prípade urgentných požiadaviek, ktoré sa vám nepodarilo vyriešiť online, nám zavolajte na O2 Zákaznícku linku 949, ktorá je pre vás k dispozícii v čase od 6:00 do 22:00.

Ďakujeme za pochopenie a vopred sa ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

Vaše O2

Moje O2 - Zákaznícka zóna

Získajte prehľad o vašom telefónnom čísle. V Moje O2 si môžete skontrolovať spotrebu, prezrieť a zaplatiť faktúry, aktivovať balíček služieb alebo dobiť kredit.


 

Potrebujete pomoc s Moje O2 a nastavením služieb? Prečítajte si užitočné otázky a odpovede.