Reklamácia tovaru

Pokazil sa vám telefón alebo vás trápi nefunkčné zariadenie, ktoré máte z O2? Pomôžeme vám. Stačí vyplniť žiadosť o reklamáciu online a potom už len prinesiete tovar do vami zvolenej O2 predajne. Lehota na vybavenie reklamácie začne plynúť až odovzdaním reklamovaného tovaru v predajnom mieste.

 
 

Chcete nahlásiť reklamáciu tovaru?

  • Online formulárom vytvoríte reklamáciu na tovar zakúpený v O2 Predajni.
  • Po spísaní reklamácie nám tovar prinesiete na vami zvolenú O2 Predajňu.
  • O vybavení reklamácie vás budeme informovať na vaše telefónne číslo alebo e-mail.
Zadať reklamáciu Zadať reklamáciu

Chcete zistiť stav svojej reklamácie?

  • Odovzdali ste tovar na reklamáciu a chcete vedieť, ako pokračuje riešenie?
  • Stačí jednoducho zadať číslo reklamácie, ktoré sme vám poslali cez SMS.
  • Ak sa vám nepodarilo nájsť číslo reklamácie, kontaktujte O2 Zákaznícku linku 949.
 

Viac informácií o reklamačnom procese nájdete v Reklamačnom poriadku spoločnosti O2 Slovakia.