Predíďte nepríjemnostiam s dobrou poistkou

Ochráňte vaše zariadenie pred krádežou, poškodením alebo vadou so službou O2 Poistka. Poistite si ho výhodne už od 2 € mesačne a získajte poistenie na prvý mesiac zadarmo.

Na mesiac zadarmo
 

Ako funguje O2 Poistka bez viazanosti?

01.

Zariadenie si môžete poistiť okamžite pri kúpe, či už na predajni O2, priamo v e‑shope alebo cez kontaktné centrum.

02.

Poistenie je možné aktivovať dodatočne do 60 dní od kúpy na Predajni O2, cez Moje O2 alebo cez kontaktné centrum.

03.

Je možné poistiť zariadenia s nákupnou cenou až do 1700 € a poistenie máte na prvý mesiac zadarmo.

04.

V O2 Poistke získate aj poistenie vád po záručnej dobe.

05.

Poplatok za poistenie platíte mesačne vo svojej faktúre.

06.

O2 Poistku môžu využiť aj firemní zákazníci.

 

Aké zariadenia vám poistíme?

S O2 Poistka si môžete poistiť telefón, tablet, smart hodinky, notebook a ďalšie zariadenia, ktorých nákupná cena je maximálne 1700 €.

zariadenia
Poistenie až do sumy 1700 €

Už pri kúpe vás zbavíme starostí v prípade, že nastane:

Náhodné poškodenie

spôsobeného napríklad cudzou osobou či živlom

Zničenie zariadenia

napríklad neúmyselným poliatím, kedy by oprava nemala zmysel

Vada zariadenia

napríklad, ak bez zjavnej príčiny prestane fungovať displej zariadenia

Krádež

napríklad odcudzením z auta alebo vlámaním

scroll

Šťastie praje poisteným

Myslite na všetko a ochráňte svoje zariadenie s výhodnou poistkou. Výška poistného sa odvíja od kúpnej ceny vášho zariadenia. Mesačný poplatok za poistku uhradíte pohodlne v rámci vašej faktúry.

Názov produktu Nákupná cena
zariadenia
Mesačný poplatok Spoluúčasť fyzickej osoby Spoluúčasť právnickej osoby
O2 Poistka S 0 - 200 € 2 € 10 € 15 €
O2 Poistka M 200,01 - 500 € 4 € 20 € 30 €
O2 Poistka L 500,01 - 1200 € 6 € 50 € 75 €
Nové O2 Poistka XL 1200,01 - 1700 € 10 € 100 € 150 €

Možnosti aktivácie poistenia

V e‑shope pri kúpe zariadenia, v predajni alebo cez kontaktné centrum.

Kedykoľvek do 60 dní od kúpy zariadenia v predajni, v Moje O2 alebo cez kontaktné centrum.

Prostredníctvom dodatku k existujúcej poistnej zmluve s novými poistnými podmienkami.

icon

O2 Poistku môžete mať aj k týmto telefónom

Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Chcem Xiaomi
Samsung Galaxy Z Flip3 5G

Samsung Galaxy Z Flip3 5G

Chcem Samsung
Realme 8 5G

Realme 8 5G

Chcem Realme

Otázky a odpovede

Ak sa vám poškodí poistené zariadenie, prineste ho do ktorejkoľvek O2 predajne. Náš asistent pošle poškodené alebo vadné zariadenie do servisu. Následne vás bude kontaktovať Poisťovňa kvôli nahláseniu poistnej udalosti. V prípade uznania poistnej udalosti opravíme váše zariadenie a náklady uhradí poisťovňa a to až do výšky časovej ceny zníženej o spoluúčasť. Hradíte len výšku spoluúčasti. Pokiaľ je zariadenie poškodené alebo vadné natoľko, že nie je možné ho opraviť, alebo náklady na jeho opravu sú vyššie ako časová cena zariadenia, dostanete SMSkou zľavový kód na nákup nového zariadenia.

Stav riešenia vašej škodovej udalosti je možné preveriť na telefónnom čísle 0949 994 759 a to každý pracovný deň od 8.00 do 18.00 hod.

Administrátor poistných udalostí je osoba, ktorá môže z poverenia Poisťovne vykonávať správu a likvidáciu poistných udalostí pri tomto poistení.

Administrátorom poistných udalostí je spoločnosť O2 Financial Services s. r. o..

Pre riešenie poistných udalostí je pre vás administrátor dostupný počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 na telefónnom čísle +421 949 994 759 alebo na e-mailovej adrese poistenie.zariadenia@o2fs.eu.

V prípade, že vám poistené zariadenie ukradli, zavolajte čo najskôr políciu a krádež nahláste. Protokol hlásenia krádeže od polície (zo SR alebo zahr. orgánu) prineste do O2 Predajne alebo krádež možno nahlásiť v zákazníckej zóne Moje O2. Protokol dajte asistentovi, ktorý ho odošle do Poisťovne alebo nahrajte v zákazníckej zóne Moje O2. Poisťovňa vás bude telefonicky kontaktovať pre nahlásenie ukradnutého zariadenia. V prípade uznania poistnej udalosti vám SMSkou zašleme zľavový kód na nákup nového zariadenia v O2. Zľavový kód bude vo výške časovej ceny ukradnutého zariadenia poníženej o sumu spoluúčasti.

Spoluúčasť je suma, ktorou sa zákazník podieľa na škode.

Časová cena zariadenia je cena, ktorú má Zariadenie v deň vzniku poistnej udalosti. Časová cena u poistenia odcudzenia a poistenie poškodenia sa stanoví tak, že sa od kúpnej ceny Zariadenia odpočítají 3 % za každý započatý bežný mesiac od počiatku poistenia, pričom táto časová cena sa znižuje najdlhšie do 25. mesiaca od počiatku poistenia. Časová cena u poistenia vady predstavuje 75 % kúpnej ceny Zariadenia.

O2 Poistka sa nevzťahuje napríklad na:

  • stratu či zabudnutie zariadenia
  • bežné opotrebenia (kozmetické vady)
  • poškodenia spôsobené deťmi do 6 rokov
  • úmyselné a nedbalostné poškodenia (napríklad, keď vám zariadenie vypadne z ruky bez cudzieho zavinenia, prisadnutie zariadenia pri nasadaní do automobilu, pád zariadenia v dôsledku manipulácie vo výškach, skĺznutie zariadenia z nerovnej plochy, vypadnutie zariadenia z nezapnutého vrecka košele)
  • na nepreukázané vady zariadenia

Kompletný prehľad podmienok poistenia nájdete nižšie vo Všeobecných poistných podmienkach poistenia zariadenia.

Kedykoľvek do 60 dní od kúpy zariadenia v predajni, v Moje O2 alebo cez kontaktné centrum.

O2 Poistku môžete využívať zadarmo v rámci fakturačného obdobia, v ktorom ste si ju aktivali (alikvotné obdobie) avcelé ďalšie fakturačné obdobie.

O2 Poistka je bez viazanosti, takže poistenie môžete prestať využívať kedykoľvek. Zrušiť poistenie môžete v zákazníckej zóne Moje O2 alebo v O2 Predajni.