Zbavte sa viazanosti
a preneste si číslo do O2
Páči sa vám naša ponuka, ale ste viazaní inde? Vyberte si nový program v O2 a zmluvnú pokutu u svojho starého operátora nechajte na nás. Pozrite si, čo pre vás máme, alebo si zavolajte priamo s naším asistentom na zákazníckej linke.

Vyberte si O2 program
Či chcete viac dát alebo viac voľnosti,
u nás si určite vyberiete paušál,
ktorý vám sadne.
Objednajte si ho pár
kliknutiami
Naklikajte si svoj nový O2 program v e-shope
a zadajte číslo, ktoré chcete
preniesť k nám.
Kuriér vám prinesie
SIMku a vybavené
Podpíšete mu zmluvu a o pár dní vaše
číslo prenesieme na vašu novú SIMku
s O2 programom.
Vyberte si z O2 programov, na ktoré
si môžete preniesť číslo
-
O2 SMART Paušál
s platbou na faktúru
Náš tip-
Neobmedzené volania do všetkých sietí
-
Neobmedzené SMS a MMS
-
Neobmedzené dáta
alebo až 10 GB podľa SMART Paušálu
-
-
O2 Dáta
s extra porciou GB
-
0,10 €/ hovor volania do všetkých sietí
-
0,05 € SMS a MMS
-
4 – 20 GB
podľa výšky paušálu O2 Dáta
-
-
O2 Voľnosť
s predplateným kreditom
-
0,10 €/ hovor volania do všetkých sietí
-
0,05 € SMS a MMS
-
1 GB na týždeň za 2€
S balíkom 1 GB na týždeň môžete na Slovensku, v Česku a v celej EÚ presurfovať 1 GB za 2 € / týždeň. Po minutí 1 GB dát v EÚ mimo SR a ČR v rámci týždňa sa vám započítava príplatok 0,0042 € za 1 MB prenesených dát.
Možnosť aktivácie dátového balíka
-
-
O2 Fér
s platbou na faktúru
-
0,13 €/ hovor volania do všetkých sietí
-
0,06 € SMS a MMS
-
1 GB za 1€
S dennými dátami 1 GB na deň za 1 € môžete v EÚ mimo Slovenska presurfovať 670 MB / deň bez príplatku. Po minutí 670 MB v EÚ mimo SR v rámci dňa sa vám započítava príplatok 0,003 € za 1 MB prenesených dát.
Možnosť aktivácie dátového balíka
-

Telefón k O2 SMART Paušálu môžete
mať na začiatok od 0 €.
Vyberte si z našej najširšej ponuky smartfón,
po akom naozaj túžite.
Vykúpte sa z viazanosti
a užívajte si slobodu
Prejdite k nám na O2 SMART Paušál či na O2 Dáta a zmluvnú pokutu u starého operátora nechajte na nás.
Zistiť viacVyberte si spôsob prenosu čísla do O2
Prenos čísla cez O2 E-shop
1. Objednajte si paušál V e-shope si objednáte O2 SMART Paušál, O2 Dáta alebo O2 Fér s platbou na faktúru a označíte aj záujem o prenos čísla.
2. Kuriér vám doručí SIM kartu Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.
3. Volajte! Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Celý proces prenosu čísla trvá 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.
Prenos čísla telefonicky
1. Zavolajte nám Spojte sa s nami na čísle 0949 949 949
2. Požiadajte o prenos Povedzte nám, že si chcete preniesť číslo na program O2 SMART Paušál, O2 Dáta alebo O2 Fér s platbou na faktúru.
3. Počkajte na SIM kartu Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.
4. Vitajte v O2 Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Prenos zvyčajne prebehne do 4 pracovných dní od odpísania dokumentov. Hotovo!
Prenos čísla cez SMS
Cez SMS si môžete preniesť číslo, ak už máte O2 SIM kartu s programom. Nemáte ešte O2 SIM kartu? Môžete si ju kúpiť v e-shope.
1. Overte si údaje Uistite sa, že vaša O2 SIM karta je registrovaná na tú istú osobu ako číslo, ktoré si chcete do O2 preniesť.
2. Pošlite SMS Z čísla, ktoré si chcete preniesť do O2, pošlite SMS na číslo 0940 670 000 v tvare: PRENOS 094XXXXXXX YYYYYYYY
3. Potvrdíme vám žiadosť Prijatie žiadosti o prenos vám potvrdíme spätnou SMS.
4. Vitajte v O2 Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Prenos zvyčajne prebehne do 4 pracovných dní od podpísania dokumentov. Hotovo!
PUK kód O2 SIM karty nájdete na zadnej časti plastového nosiča karty alebo si ho môžete vyžiadať na Zákazníckej linke.
Prenos čísla v O2 predajni
1. Navštívte pobočku O2 Na predajni požiadajte o prenos telefónneho čísla.
2. Vezmite si novú SIM kartu Dostanete novú SIM kartu, na ktorú vaše číslo prenesieme do 4 pracovných dní.
3. Potvrdíme vám prenos O dátume prenosu vás budeme informovať SMS správou.
4. Volajte v O2 V deň prenosu čísla vám potvrdíme SMS správou, že všetko prebehlo v poriadku. Hotovo!
Prečo prejsť do O2?
Hovoríme ľudskou rečou
Na našej zákazníckej linke sa dovoláte priamo k našim asistentom bez zbytočného zadávania zložitých volieb. Navyše ak budú všetci operátori zaneprázdnení, zavoláme vám naspäť.
Chcem si s vami zavolaťVšetko máte pod palcom v aplikácii
Ak si prenesiete číslo k nám, všetko podstatné budete mať po ruke v aplikácii Moje O2, kde si nastavenie služieb vybavíte jedným prstom.
Stiahnuť aplikáciu Moje O2Čo by ste mali vedieť o prenose čísla do O2
Aktualizujte svoje údaje u vášho súčasného operátora: Vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte O2 SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.
Ak využívate fakturované služby a ste stále viazaný: Ak si číslo prenesiete pred uplynutím viazanosti, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. V tomto prípade vám odporúčame využiť službu Vykúpenie z viazanosti, pri ktorej vám na účet pošleme až do 150 € na preplatenie zmluvnej pokuty.
Vysporiadajte si všetky záväzky s vaším súčasným operátorom.
Prenos čísla z Tesco Mobile je možný len v O2 Predajni.
V O2 za prenos telefónneho čísla neplatíte.
Od 1. 1. 2015 zrušili poplatok za prenos čísla k inému operátorovi aj Telekom a Orange. Za prenos čísla do O2 teda od tohto dátumu neplatíte žiadny poplatok.
Celý proces prenosu čísla trvá 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.
Počas prenosu môžete vaše existujúce telefónne číslo využívať bez prerušenia. O dátume prenesenia budete informovaný formou SMS. V deň prenesenia čísla si vložíte si do telefónu O2 SIM kartu a od tohto momentu využívate služby O2. Prenos čísla sa uskutočňuje vždy medzi polnocou a šiestou hodinou ráno.
Určite nebudete platiť dvakrát. Do momentu prenosu čísla platíte za služby operátorovi, od ktorého odchádzate. Po prenesení čísla platíte už len tomu operátorovi, ku ktorému ste si preniesli číslo. Ak bude vaše číslo prenesené počas fakturačného obdobia, dostanete od svojho súčasného operátora ešte jednu faktúru za služby, ktoré ste využívali do prenesenia čísla.

o prenos čísla ?
Zavoláme vám
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.