Prenos čísla na O2

Páči sa vám naša ponuka, ale ste viazaní inde? Prejdite napríklad na O2 SMART Paušál s neobmedzenými dátami a zmluvnú pokutu u starého operátora nechajte na nás. Pozrite si našu ponuku na stránke alebo si zavolajte priamo s naším asistentom na zákazníckej linke.

Chcem prejsť do O2

Prinášame vám neobmedzené dáta vo vybraných O2 SMART Paušáloch

Vyberte si z našej ponuky s O2 SMART Paušálov ten, ktorý vám vyhovuje. Pozrite si, čo môžete získať:

  • neobmedzené dáta alebo veľké balíky dát,
  • neobmedzené volania, SMS a MMS,
  • všetky paušály bez viazanosti,
  • v cene paušálu mesačný poplatok za prémiové aplikácie ako napr. HBO GO, TIDAL Music a ďalšie, ktoré môžete využívať nielen v mobile, ale aj tablete a Smart TV.
Chcem vedieť viac
image
arrow

Prehľad O2 programov, na ktoré si môžete preniesť číslo

O2 SMART Paušál

O2 Dáta

O2 Voľnosť

O2 Fér

s platbou na faktúru
Preniesť na
O2 SMART Paušál
Preniesť na
O2 Dáta
Preniesť na
O2 Voľnosť
Preniesť na
O2 Fér
Určené pre Súkromných aj firemných
zákazníkov
Súkromných aj firemných
zákazníkov
Súkromných aj firemných
zákazníkov
Súkromných aj firemných
zákazníkov
Objem dát Neobmedzené dáta alebo až 10 GB podľa O2 SMART Paušálu + dáta navyše na aplikácie 4 – 20 GB
podľa O2 Dát
Možnosť aktivácie
dátového balíka napr. 1 GB za 1 €
Možnosť aktivácie
dátového balíka napr. 1 GB za 1 €
10 GB dát navyše pre každú vybranú aplikáciu
Predplatné prémiových služieb
Bonus na telefón, tablet či iné zariadenie až 360 € podľa
O2 SMART Paušálu
až 168 €
podľa O2 Dát
Volania Neobmedzené 0,10 €/min. 0,10 €/celý hovor 0,13 €/min.
SMS Neobmedzené (aj MMS) 0,06 € 0,05 € 0,06 €
Bez viazanosti
Mesačný poplatok

Ceny fakturovaných programov zohľadňujú využitie Digitálneho bonusu. S Digitálnym bonusom získate na váš fakturovaný program každý mesiac zľavu 2 €. Stačí, ak si v Moje O2 aktivujete digitálnu faktúru a bezplatnú elektronickú schránku na dokumenty (digitálny box) a zároveň faktúry budete uhrádzať elektronicky či inkasom. Ceny fakturovaných programov bez Digitálneho bonusu sú o 2 € vyššie.

15 – 60 €
podľa O2 SMART Paušálu
15 – 30 €
podľa O2 Dát
0 € 0 €
Preniesť na
O2 SMART Paušál
Viac o O2 SMART Paušále
Preniesť na
O2 Dáta
Viac o O2 Dátach
Preniesť na
O2 Voľnosť
Viac o O2 Voľnosti
Preniesť na
O2 Fér
Viac o O2 Fér

Vyberte si spôsob prenosu čísla do O2

Prenos čísla cez O2 E-shop

Ak chcete v O2 využívať služby na faktúru:

  1. V e-shope si objednáte O2 SMART Paušál, O2 Dáta alebo O2 Fér s platbou na faktúru a označíte aj záujem o prenos čísla.
  2. Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.
  3. Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Celý proces prenosu čísla obvykle trvá 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.

Prenos čísla telefonicky

Ak chcete v O2 využívať služby na faktúru:

  1. Zavolajte na linku 0949 949 949.
  2. Požiadajte o prenos čísla na program O2 SMART Paušál, O2 Dáta alebo O2 Fér s platbou na faktúru.
  3. Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.
  4. Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Celý proces prenosu čísla obvykle trvá 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.

Prenos čísla cez SMS

Ak už máte O2 SIM kartu s programom O2 SMART Paušál, O2 Dáta, O2 Voľnosť alebo O2 Fér.
Nemáte ešte O2 SIM kartu? Môžete si ju kúpiť v e-shope.

  1. Overte si, či je O2 SIM karta zaregistrovaná na tú istú osobu ako vaše číslo u konkurenčného operátora.
  2. Z čísla, ktoré si chcete preniesť do O2, pošlite SMS na číslo 0940 670 000 v tvare:

    PRENOS 094XXXXXXX YYYYYYYY

    Číslo vašej
    O2 SIM karty

    PUK kód vašej
    O2 SIM karty

  3. Prijatie žiadosti o prenos vám potvrdíme spätnou SMS.
  4. Prenos trvá 4 pracovné dni od odoslania SMS.
  5. Dátum prenesenia vám oznámime v SMS správe.

PUK kód O2 SIM karty nájdete na zadnej časti plastového nosiča karty alebo si ho môžete vyžiadať na Zákazníckej linke.

Prenos čísla v O2 Predajni

Ak chcete v O2 využívať program O2 SMART Paušál, O2 Dáta, O2 Voľnosť alebo O2 Fér na faktúru:

  1. Na predajni požiadajte o prenos telefónneho čísla.
  2. Dostanete novú SIM kartu, na ktorú vaše číslo prenesieme do 4 pracovných dní.
  3. O dátume prenosu vás budeme informovať SMS správou.
  4. V deň prenosu čísla vám pošleme SMS správu potvrdzujúcu úspešný prenos.

Prečo prejsť do O2?

Hovoríme ľudskou rečou

Na našej zákazníckej linke sa dovoláte priamo k našim asistentom bez zbytočného zadávania zložitých volieb. Navyše ak budú všetci operátori zaneprázdnení, zavoláme vám naspäť.

Zistiť viac

Odmeníme vás za to, že využívate digitálne služby

Zjednodušte si život a nastavte si rovno cez aplikáciu alebo webové rozhranie Moje O2 zasielanie digitálnych faktúr, Digitálny Box a digitálne uhrádzanie faktúr a získajte zľavu 2 € z faktúry každý mesiac.

Zistiť viac

Všetko podstatné vyriešite v aplikácii Moje O2

Stiahnite si aplikáciu Moje O2 alebo navštívte webovú zónu Moje O2 a aktiváciu a nastavenie služieb vybavíte niekoľkými kliknutiami.

Telefón k O2 SMART Paušálu
môžete mať na začiatok od 0 €

Vyberte si z našej najširšej ponuky smartfón,
po akom naozaj túžite.

Zistiť viac

Vykúpte sa
z viazanosti

Prejdite k nám na O2 SMART Paušál či na O2 Dáta a zmluvnú pokutu u starého operátora nechajte na nás.

Zistiť viac

Čo by ste mali vedieť o prenose čísla do O2

Máte záujem
o prenos čísla ?
Zavoláme Vám!
Nechajte nám vaše číslo.
Radi vám telefonicky poradíme.

Kliknutím na tlačidlo "Zavolajte mi" súhlasím so spracovaním vyššie uvedených osobných údajov na marketingové účely a potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov.

Ďakujeme
Budeme vás kontaktovať v uvedenom termíne, alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
Duplikovanie požiadavky
Vašu požiadavku na kontaktovanie už evidujeme v systéme, prajete si založiť daľšiu požiadavku?
Prepáčte, niečo sa pokazilo
Prosím spojte sa s nami cez Centrum podpory.
Ďakujeme
Budeme vás kontaktovať v uvedenom termíne, alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
Prepáčte, niečo sa pokazilo
Prosím spojte sa s nami cez Centrum podpory.
Nechajte nám kontakt


Duplikovanie požiadavky
Vašu požiadavku na kontaktovanie už evidujeme v systéme, prajete si založiť daľšiu požiadavku?
Kód z obrázku Vygenerovať nový