odporuc o2

Pozvite známych do O2

Zľavu 50 € za odporučenie získate vy aj váš známy, ktorý si prenesie číslo do O2 a aktivuje si nový paušál.

img

Všetko vybavíte cez O2 aplikáciu.
Vy aj váš známy.

Som zákazník
Nie som zákazník

Ako získať zľavu

  • 1.

    V O2 aplikácii v časti „Odporuč O2“ kliknite na tlačidlo „Poslať kód“.

    Otvoriť O2 aplikáciu
  • 2.

    Po prenose čísla vášho známeho sa vám zľava 5 € na 10 mesiacov aktivuje automaticky na vašom paušáli.

QR

Okamžité presmerovanie do O2 aplikácie

Naskenujte QR kód telefónom a pokračujte v O2 aplikácii.

img
Tip

Pomôžte aj vášmu známemu s prihlásením do O2 aplikácie.

Zvýšite tak šancu, že celý proces dokončí a vy získate zľavu. Ako na to nájdete tu. Alebo sa spolu zastavte v predajni.

Ako získať zľavu

  • 1.

    Kúpite si paušál cez O2 aplikáciu.

  • 2.

    Zadáte kód.

  • 3.

    Overíte vašu totožnosť.

  • 4.

    Podpíšete dokumenty online.

  • 5.

    Zľava sa vám uplatní automaticky.

Otvoriť O2 aplikáciu
img
QR

Okamžité presmerovanie do O2 aplikácie

Naskenujte QR kód telefónom a pokračujte v O2 aplikácii.

Prenos čísla zvládnete bez problémov

Jednoducho a prehľadne

Vaše číslo prenesieme na novú SIM alebo eSIM približne do 3 dní od podpisu dokumentov. Priebežne vám budeme posielať SMS správy so stavom vášho prenosu.

Nestratíte spojenie

Kým sa ukončí prenos čísla, máte stále k dispozícii svoje telefóne číslo s programom aktuálneho operátor a k tomu aj dočasné číslo na novej O2 SIM karte.

Zmluvnú pokutu nechajte na nás

Uhradíme ju už až do výšky 120 €. Po úspešnom prenose čísla stačí počkať 14 dní, ktoré vyžaduje zákon, a môžete požiadať o preplatenie pokuty od svojho predchádzajúceho operátora.

V rýchlej 5G sieti budete mať videohovory, či scrollovanie sociálnymi sieťami bez sekania.

5G sieť má aktuálne pokrytie 97,47 % obyvateľov Slovenska.

mapa
img

Pre nováčika v O2 odporúčame 5G telefón

Vďaka nemu využije Vymakanú 5G sieť naozaj naplno.

Pozrite si ponuku zariadení

Potrebujete pomôcť s O2 aplikáciou?

Zastavte sa v predajni alebo sa spýtajte kedykoľvek na chate.

Spustiť chat
Zoznam predajní
img

Otázky a odpovede

Všeobecné otázky

Odporuč O2 je ponuka, ktorá umožňuje existujúcim zákazníkom O2 získať zľavu na paušál alebo internet tým, že do O2 pozvú svojho známeho. Po prenesení čísla vášho známeho od iného operátora do O2 získate zľavu vy aj váš známy.

Ak ste existujúci zákazník s paušálom alebo internetom, nájdete vo svojej O2 aplikácii jedinečný kód, ktorý pošlete svojmu známemu. Ten si vyberie svoj nový O2 Paušál, pri prenose čísla cez mobilnú aplikáciu zadá tento kód a obaja po úspešnom prenose získate zľavu 5 € na 10 mesiacov na O2 Paušál.

Ponuka trvá od 28. 10. 2025 do 31. 1. 2026.

Informáciu, či môžete pozvať známeho a získať tak zľavu, nájdete v mobilnej aplikácii O2 v sekcii Odporuč O2.

Zľavový kód je možné použiť počas trvania ponuky, najneskôr do 31. 1. 2026. Pozvaná osoba musí kód uplatniť najneskôr do 7 dní od prenosu čísla, nie však neskôr ako 31. 1. 2026.

Zľava pre existujúceho zákazníka aj pozvanú osobu sa začne uplatňovať od nasledujúceho celého fakturačného obdobia po úspešnom prenose čísla vo výške 5 € počas 10 mesiacov. Počas prvého fakturačného mesiaca po prenesení čísla sa zľava ešte neuplatňuje.

Či je možné kombinovať túto zľavu s vašimi existujúcimi benefitmi, sa dozviete v aplikácii v sekcii Odporuč O2. Ak tu nájdete zľavový kód, pokojne ho zdieľajte.

Informácie pre existujúcich zákazníkov

Ponuka je určená pre zákazníkov s O2 Paušálom (Základný, Pohodový a Bezstarostný) a O2 Internetom vzduchom alebo optikou. Či spĺňate kritériá, sa dozviete priamo v sekcii Odporuč O2 v aplikácii.

K dispozícii máte jeden kód, ktorý môžete zdieľať svojim známym.

Každý zákazník s paušálom a internetom má nárok na jeden unikátny kód, ktorý môže poslať viacerým známym. Zľava sa však uplatní len raz, konkrétne na číslo, ktoré kód použije pri prenose čísla.

V tomto prípade zľava pri prenose čísla nebude uplatnená. Ako existujúci zákazník však máte stále nárok niekoho pozvať, keďže váš kód ešte nebol využitý.

Ak zmeníte svoj paušál (Bezstarostný, Pohodový, Základný) na iný program, ako napríklad O2 Fér, O2 Dátovka, zľava stráca platnosť. Pri pozastavení paušálu alebo internetu zľava zostáva aktívna. Pri ukončení zľava automaticky zaniká.

Ak známy opustí O2 alebo zmení svoj O2 Paušál na iný program počas obdobia 10 mesiacov trvania zľavy, strácate nárok na pripísanie zľavy od nasledujúceho fakturačného obdobia.

Informácie pre nových zákazníkov s prenosom čísla

Každý nový zákazník, ktorý si prenesie číslo od iného operátora (nie O2, Radosť, Tesco Mobile) a aktivuje si Základný, Pohodový alebo Bezstarostný O2 Paušál cez mobilnú aplikáciu O2.

Na začiatku objednávky O2 Paušálu cez mobilnú aplikáciu O2 zadáte zľavový kód do pripraveného poľa. Systém následne overí platnosť a po aktivácii čísla pridelí zľavu vám aj známemu, ktorý vás do O2 pozval.

Aplikácia vás na to upozorní. Objednávku budete môcť dokončiť aj bez zadania kódu, no na uplatnenie zľavy je potrebné vložiť kód v sekcii Využiť kód dodatočne do 7 dní od aktivácie čísla v O2. Ak je zadaný kód neplatný, skontrolujte si, či ste zadali správny kód, prípadne, či ho nevyužil niekto iný.

Áno, do 7 dní od úspešnej aktivácie čísla v O2. Urobíte to jednoducho v O2 aplikácii v sekcii Odporuč O2 – Využiť kód.

Od nasledujúceho celého fakturačného cyklu po úspešnom prenose čísla.

Zľava je platná, len ak zákazník využíva jeden z trojice O2 Paušál (Základný, Pohodový, Bezstarostný). V prípade zmeny programu za iný strácate nárok na zľavu. Pri pozastavení služieb zľava zostáva aktívna, pri ukončení služby zaniká.