Platba za objednávku pri nákupe na www.o2.sk

Objednávku v O2 e-shope môžete uhradiť online platbou, platbou pri vyzdvihnutí v predajni, kuriérovi pri doručení tovaru alebo pri prevzatí zásielky na pošte.

Dovoľujeme si vás upozorniť na zmeny, ktoré budú platné od 1.1.2021. Zmeny sa týkajú overenia klienta na strane banky (3D Secure). Od tohto dátumu sa bude vyžadovať buď jednorazová autorizácia platby v mobilnej aplikácii, internet bankingu alebo generovanie jednorazového tokenu (SMS s kódom).

Online platba pri nákupe v O2 e-shope

Online platba je rýchly a bezpečný spôsob úhrady za objednávku v O2 e-shope. Využiť ju môžete pri nákupe akéhokoľvek produktu prostredníctvom vašej platobnej karty alebo Internet bankingu vybraných bánk. Pri prebratí zásielky už potom neplatíte nič navyše. Formu platby za objednávku pri nákupe v O2 e-shope si vyberiete v kroku „Doručenie a platba". Minimálna hodnota online platby je 0,01€.

Platba kartou online

V službe CardPay, ktorej prevádzkovateľom je Tatra banka, je možné použiť platobné karty vydané slovenskými bankami. Akceptujeme karty VISA, VISA Electron, VPay, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro. Stačí, aby ste na vašej karte mali povolenú platbu cez internet a nastavený dostatočný limit na internetové platby. Bezpečnosť online platby je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je podporovaná kartovými spoločnosťami VISA a MasterCard. O2 Slovakia, s.r.o. nemá prístup k informáciam o vašej platobnej karte.

Pozrite si viac informácií o platbe kartou cez CardPay.

Po výbere platobnej metódy sa dostanete do platobnej brány, kde zadáte údaje o vašej platobnej karte a potvrdíte platbu. Automaticky sa znovu dostanete na stránku www.o2.sk a nákup je dokončený. Platbu evidujeme ihneď a dostanete potvrdenie s číslom objednávky. Faktúru k objednávke vám zašleme na e-mail zadaný v objednávke.

Platba cez Internet banking

Platbu cez Internet banking môžete realizovať v bankách VÚB - ePlatby VÚB, Tatrabanka - TatraPay, Slovenská sporiteľňa - Sporopay. Po prihlásení vaším loginom a heslom sú predvyplnené údaje pre prevod, ktorý stačí potvrdiť. Po potvrdení sa automaticky znovu dostanete na stránku www.o2.sk a nákup je dokončený. Platbu evidujeme ihneď a dostanete potvrdenie s číslom objednávky. Faktúru k objednávke vám zašleme na e-mail zadaný v objednávke.

Vrátenie platby realizovanej online

Ak sa rozhodnete zrušiť objednávku zaplatenú online, vytvoríme vám dobropis na sumu vo výške platby, o ktorom vás informujeme e-mailom. Platbu vám vrátime do 14 kalendárnych dní na účet, z ktorého bola platba uskutočnená. Pri akýchkoľvek nezrovnalostiach alebo otázkach k online platbe sa na nás môžete obrátiť cez Online Chat, na Zákazníckej linke 949, v O2 Predajni alebo cez Kontaktný formulár Napíšte nám.