Platba za objednávku pri nákupe na www.o2.sk

Objednávku v O2 e-shope môžete uhradiť online platbou, platbou pri vyzdvihnutí v predajni, kuriérovi pri doručení tovaru alebo pri prevzatí zásielky na pošte.

Online platba pri nákupe v O2 e-shope

Online platba je rýchly a bezpečný spôsob úhrady za objednávku v O2 e-shope. Využiť ju môžete pri nákupe akéhokoľvek produktu prostredníctvom vašej platobnej karty alebo Internet bankingu vybraných bánk. Pri prebratí zásielky už potom neplatíte nič navyše. Formu platby za objednávku pri nákupe v O2 e-shope si vyberiete v kroku „Doručenie a platba". Minimálna hodnota online platby je 0,01€.

Platba kartou online

V službe CardPay, ktorej prevádzkovateľom je Tatra banka, je možné použiť platobné karty vydané slovenskými bankami. Akceptujeme karty VISA, VISA Electron, VPay, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro. Stačí, aby ste navašej karte mali povolenú platbu cez internet a nastavený dostatočný limit na internetové platby. Bezpečnosť online platby je garantovaná použitím technológie 3-D Secure, ktorá je podporovaná kartovými spoločnosťami VISA a MasterCard. O2 Slovakia, s.r.o. nemá prístup k informáciam o vašej platobnej karte.

Po výbere platobnej metódy sa dostanete do platobnej brány, kde zadáte údaje o vašej platobnej karte a potvrdíte platbu. Automaticky sa znovu dostanete na stránku www.o2.sk a nákup je dokončený. Platbu evidujeme ihneď a dostanete potvrdenie s číslom objednávky. Faktúru k objednávke vám zašleme na e-mail zadaný v objednávke.

Platba cez Internet banking

Platbu cez Internet banking môžete realizovať v bankách VÚB - ePlatby VÚB, Tatrabanka - TatraPay, Slovenská sporiteľňa - Sporopay. Po prihlásení vaším loginom a heslom sú predvyplnené údaje pre prevod, ktorý stačí potvrdiť. Po potvrdení sa automaticky znovu dostanete na stránku www.o2.sk a nákup je dokončený. Platbu evidujeme ihneď a dostanete potvrdenie s číslom objednávky. Faktúru k objednávke vám zašleme na e-mail zadaný v objednávke.

Vrátenie platby realizovanej online

Ak sa rozhodnete zrušiť objednávku zaplatenú online, vytvoríme vám dobropis na sumu vo výške platby, o ktorom vás informujeme e-mailom. Platbu vám vrátime do 14 kalendárnych dní na účet, z ktorého bola platba uskutočnená. Pri akýchkoľvek nezrovnalostiach alebo otázkach k online platbe sa na nás môžete obrátiť cez Online Chat, na Zákazníckej linke 949, v O2 Predajni alebo cez Kontaktný formulár Napíšte nám.