Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Napíšte nám cez chat na webe alebo v O2 aplikácii.
Potrebujete rýchlu radu od našich asistentov? Sme pripravení vám poradiť každý deň v čase od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) cez online chat. Nájdete ho v pravom dolnom rohu našej web stránky, ak ste navštívili www.o2.sk cez počítač. Ak chcete využiť chat aj cez mobil, ponúkame ho v mobilnej O2 aplikácii.
Ešte nemáte O2 aplikáciu? Stiahnite si ju zadarmo pre Android a iOS:
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.