Zákaznícka linka 949

 

Naši operátori na Zákazníckej linke vám radi pomôžu a podajú aktuálne informácie o produktoch a službách.

Kedy sme vám k dispozícii?

Zákaznícka linka 0949 949 949 je dostupná v čase 06:00 - 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja). Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka je spoplatnená jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Najviac voľných operátorov máme v čase od 13:00 do 16:00.

Dostupnosť Zákazníckej linky
 

Pre neodkladné požiadavky je Zákaznícka linka dostupná nonstop.

 

Čo poskytuje Zákaznícka linka 949?

  • Informácie o akciách spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o.
  • Informácie o mobilných telefónoch.
  • Informácie o službách a ich cenách.
  • Pomoc pri nefunkčnosti služieb.
  • Manuálne nastavenie služieb SMS, MMS, wap a internet.
  • Odpovede na vaše otázky.
  • Ďalšiu pomoc a podporu zákazníkom.

 

Ako môžem kontaktovať Zákaznícku linku 949?

Na Zákaznícku linku 949 môžete zavolať z O2 telefónneho čísla na skrátené číslo 949 alebo z čísla iného operátora na číslo 0949 949 949. Na našej Zákazníckej linke nie je potrebné vyberať žiadne voľby, prepojíme vás priamo na nášho operátora.

 

Čo sú neodkladné požiadavky, ktoré si môžem telefonicky vybaviť nonstop?

Telefonicky si môžete nonstop vybaviť nasledovné požiadavky:

  • Nahlásenie technického problému.
  • Vydanie PUK kódu.
  • Vydanie bezpečnostného kódu.
  • Zablokovanie SIM karty z dôvodu jej straty.

 

 

Zákaznícka linka Ste firemný zákazník?
Kontaktujte Biznis linku 940.

 

Zákaznícka linka Ste v roamingu?
Kontaktuje nás bezplatne na +421 949 949 989 .

 

Kontakty

Online kontakty

Potrebujete pomôcť alebo poradiť? Kontaktujte nás online. Je to rýchly a bezpečný spôsob, ako získať odpovede na vaše otázky.

 

Ďalšie možnosti kontaktu