Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
PUK kód slúži na odblokovanie SIM karty po troch po sebe idúcich nesprávne zadaných PIN kódoch. PIN aj PUK kód môžeš nájsť na plastovom obale SIM karty alebo v Moje O2 po prihlásení a overení Bezpečnostným kódom. Znovuvydanie PUK kódu je bezplatné.
Venujte však pozornosť správnemu zadaniu PUK kódu. Na správny PUK kód máte totiž len 10 pokusov. Potom sa SIM karta definitívne zablokuje a už nie je možné ju ďalej používať. Ostáva len možnosť výmena SIM karty spoplatnenej podľa platného cenníka.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.