Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Moje O2 je zákaznícka zóna, kde nájdete detailné informácie o svojom programe, nastaveniach služieb a balíčkov, o spotrebe či faktúrach. Moje O2 môžete využívať na svojom počítači či telefóne, aj ako mobilnú aplikáciu. Detaily o vašom čísle uvidíte po prihlásení. Môžete si vybrať z niekoľkých možností prihlásenia. Vyberte si tú, ktorá je pre vás najpohodlnejšia:
- Ak sa pripájate s mobilným zariadením cez O2 internet, do zákazníckej zóny sa prihlásite automaticky.
- Prihlásiť sa môžete vaším telefónnym číslom a overovacím kódom v SMS.
- Ak ste zaregistrovaný, prihlásiť sa môžete vaším menom a heslom. Svoje prihlasovacie meno si viete pozrieť po jednorazovom prihlásení v časti "Môj profil".
Možnosti prihlásenia a prihlasovacie meno a heslo do webového Moje O2 a do mobilnej aplikácie sú rovnaké. Ak ste zabudli heslo do Moje O2, pri prihlasovaní zvoľte možnosť "Zabudnute heslo". Overovací kód vám pošleme v SMS na vaše O2 číslo.
Ak si neviete poradiť s prihlásením do Moje O2, kontaktujte nás cez online chat. Pomôžeme vám.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.