Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Overovanie e-mailovej adresy

Ak ste nám uviedli svoju e-mailovú adresu – buď ako kontaktnú, alebo pre zasielanie faktúr - potrebujeme si overiť, že naozaj patrí vám (452/2021 Z. z. Zákon o elektronických komunikáciách). V zákazníckej zóne Moje O2 po prihlásení uvidíte informáciu o stave overenia vašej e-mailovej adresy. V prípade, ak je potrebné vašu adresu skontrolovať a overiť, nájdete tam odkazy na Osobné a zmluvné údaje a Fakturačné údaje, kde svoju e-mailovú adresu overíte. Môžete si tam tiež vyžiadať zaslanie overovacieho e-mailu, ak vám nebol doručený, alebo si svoju e-mailovú adresu upraviť.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: