Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Ak ste nám uviedli svoju e-mailovú adresu – buď ako kontaktnú, alebo pre zasielanie faktúr - potrebujeme si overiť, že naozaj patrí vám (452/2021 Z. z. Zákon o elektronických komunikáciách). V zákazníckej zóne Moje O2 po prihlásení uvidíte informáciu o stave overenia vašej e-mailovej adresy. V prípade, ak je potrebné vašu adresu skontrolovať a overiť, nájdete tam odkazy na Osobné a zmluvné údaje a Fakturačné údaje, kde svoju e-mailovú adresu overíte. Môžete si tam tiež vyžiadať zaslanie overovacieho e-mailu, ak vám nebol doručený, alebo si svoju e-mailovú adresu upraviť.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.