Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Z dôvodu pokračujúceho rastu cien a zvyšujúcich sa nákladov na prevádzku a rozvoj našich sietí sme po dôkladnom zvážení museli od septembra 2022 pristúpiť k zrušeniu Digitálneho bonusu pre naše programy. Ak ste Digitálny bonus doteraz využívali, táto zmena sa prejaví navýšením vašej mesačnej platby za fakturované programy o 1 €. Zmena sa prejaví podľa zúčtovacieho obdobia, za ktoré vám chodí vaša digitálna faktúra. Viac informácií nájdete na stránke www.o2.sk/digital
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.