O2 Internet na doma - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet na doma a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Pri sledovaní O2 TV cez mobilné dáta sa vám spotrebované dáta odpočítavajú z vašich mesačných dát.
Pri sledovaní O2 TV cez programy O2 Internet na doma sa vám spotrebované dáta odpočítavajú z vašich mesačných dát.
Množstvo dát plnou rýchlosťou pri programoch Modrý až Platinový O2 Internet na doma plne postačuje aj na využívanie služby O2 TV.
Ak využívate Biely O2 Internet na doma a sledujete O2 TV na viac ako 1 zariadení, je pravdepodobné, že v priebehu mesiaca miniete dáta poskytované maximálnou rýchlosťou a budete si potrebovať obnoviť rýchlosť vášho programu.
Pozor: Rozhodli ste sa sledovať O2 TV v mobile pomocou Wifi pripojenia? Nezabudnite vypnúť mobilné dáta. Váš telefón sa môže pripojiť na mobilné dáta bez upozornenia.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.