O2 Internet vzduchom - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet vzduchom a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Pri sledovaní O2 TV cez mobilné dáta sa vám spotrebované dáta odpočítavajú z vašich mesačných dát.
Pri sledovaní O2 TV cez programy O2 Internet vzduchom sa vám spotrebované dáta odpočítavajú z vašich mesačných dát.
Množstvo dát plnou rýchlosťou pri programoch Základný, Pohodový a Bezstarostný O2 Internet vzduchom plne postačuje aj na využívanie služby O2 TV.
Ak využívate Biely O2 Internet vzduchom a sledujete O2 TV na viac ako 1 zariadení, je pravdepodobné, že v priebehu mesiaca miniete dáta poskytované maximálnou rýchlosťou a budete si potrebovať obnoviť rýchlosť vášho programu.
Pozor: Rozhodli ste sa sledovať O2 TV v mobile pomocou Wifi pripojenia? Nezabudnite vypnúť mobilné dáta. Váš telefón sa môže pripojiť na mobilné dáta bez upozornenia.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.