Zmeškané volania a správa o dostupnosti volaného
So službami Informácia o zmeškaných volaniach a Správa o dostupnosti volaného sa dostanete k informáciám o zmeškaných hovoroch aj bez aktívnej Hlasovej odkazovej schránky.
Aktivácia a nastavenia
Služby Informácia o zmeškaných volaniach a Správa o dostupnosti volaného sú dostupné pre všetkých zákazníkov automaticky bez aktivácie. Služby si môžete kedykoľvek deaktivovať cez Zákaznícku linku 949.
Využívanie služby v zahraničí
Služba je dostupná aj v zahraničí u všetkých roamingových partnerov.
Ako je služba spoplatnená?
Služby Informácia o zmeškaných volaniach a Správa o dostupnosti volaného sú bezplatné.
Ako to funguje
- Zmeškali ste dôležitý hovor? Pošleme vám SMS s číslom volajúceho, presným časom, dátumom a počtom zmeškaných volaní.
- Službu vám poskytneme vždy, keď máte vypnutý telefón, keď ste mimo dostupnosti služieb O2, neprijatý hovor nebol presmerovaný do odkazovej schránky alebo vám volajúci nezanechal odkaz v schránke.
- Potrebujete uskutočniť dôležitý hovor, a volaný je nedostupný? Hneď ako sa opäť prihlási do našej siete, pošleme vám SMS aj s časom neúspešného volania. Podmienkou je, aby aj volaný účastník bol zákazníkom O2 Slovensko a aby ste obaja mali aktivovanú službu Správa o dostupnosti volaného.