Zoznámte sa so službou Netflix
- Netflix vám prináša pestrú ponuku oceňovaných filmov, obľúbených seriálov a zaujímavých dokumentov
- S Netflix Basic môžete sledovať obsah kdekoľvek a kedykoľvek na 1 zariadení. S Netflix Standard súčasne na 2 zariadeniach a s Netflix Premium až na 4 zariadeniach súčasne.
- S možnosťou stiahnutia obsahu na cesty
- Možnosť vytvoriť si až 5 profilov pre deti aj dospelých a obsah na mieru pre každého
Netflix predplatné môžete mať v cene O2 Paušálu
S Bezstarostným O2 Paušálom môžete mať Netflix každý mesiac v cene O2 Paušálu. Ak máte Pohodový alebo Základný O2 Paušál alebo ak využívate iné predplatné v cene O2 Paušálu, môžete si Netflix aktivovať za bežnú cenu.
Špeciálne k Bezstarostnému O2 Paušálu | |
Netflix Basic | 9,49 € V cene paušálu |
Netflix Standard | 11,49 € S doplatkom 2 € |
Netflix Premium | 13,99 € S doplatkom 4,50 € |
Ako si aktivovať Netflix?
Prejdite na nový O2 Paušál
V prípade, že ešte nemáte O2 Paušál, vyberte si ten, ktorý vám najviac vyhovuje.
Aktivujte si predplatné
V O2 aplikácii kliknite na tlačidlo Aktivovať predplatné, ktoré nájdete v časti Predplatné v detaile služby Netflix. To vás presmeruje na stránku partnera.
Dokončite registráciu na strane Netflix
Vytvorte si nový účet zadaním emailovej adresy a hesla a dokončite registráciu alebo sa prihláste so svojím existujúcim kontom. Ako postupovať, ak mám aktívne Netflix konto, ktoré si platím napriamo?
Hotovo
Teraz môžete sledovať svoje obľúbené filmy a seriály. Stačí sa vždy prihlásiť na akomkoľvek podporovanom zariadení - či už smartfóne, v tablete, na počítači, alebo v smart TV.
Otázky a odpovede
Netflix mení od 14. 8. ceny svojich služieb, zákazníkov O2 sa táto zmena dotkne od 17. 9. Konkrétne zmeny v cenách predplatného nájdete v tabuľke. Cena za predplatné sa na faktúre bude meniť alikvotne. Do 17. 9. vám budeme fakturovať pôvodnú sumu za službu Netflix, od 17. 9. sa táto suma na faktúre zmení podľa nového cenníka.
Predplatné si aktivujte v O2 aplikácii v sekcii Predplatné. Vyberte si úroveň a typ predplatného Netflix, o ktoré máte záujem, a potvrďte výber. Aktiváciu dokončíte kliknutím na tlačidlo „Aktivovať predplatné“, ktoré vás presmeruje na stránku poskytovateľa, kde si vytvoríte konto Netflix alebo sa prihlásite so svojimi existujúcimi údajmi. Aktiváciu predplatného a vytvorenie alebo prepojenie konta je možné len z územia Slovenskej republiky alebo z VPN končiacej na Slovensku.
Na výber sú tri úrovne predplatného Netflix - Basic, Standard a Premium. Rozdiel medzi nimi je v počte zariadení, na koľkých je možné sledovať službu, a v kvalite obrazu, resp. v rozlíšení. Úroveň Netflix Basic umožňuje sledovať obsah v HD rozlíšení na jednom zariadení. S úrovňou Netflix Standard je možné sledovať obsah vo Full HD kvalite na dvoch zariadeniach súčasne. Úroveň Netflix Premium umožňuje sledovať filmy a seriály v 4K Ultra HD kvalite až na štyroch zariadeniach súčasne s priestorovým zvukom Netflix. Viac o jednotlivých úrovniach tu: help.netflix.com/cs/node/24926.
Áno, na výber sú všetky úrovne služby Netflix. Ak si vyberáte Netflix v rámci typu Špeciálne k paušálu, úroveň Netflix Basic máte v cene paušálu a neplatíte nič navyše. Za vyššie úrovne si doplácate trhový rozdiel v cene, teda za Netflix Standard doplácate 2 € a za Netflix Premium 4 €. Ak už nemáte nárok na predplatné Špeciálne k paušálu, môžete si kúpiť všetky tri úrovne za bežnú, trhovú cenu.
Áno, úroveň si môžete jednoducho zmeniť v O2 aplikácii. Zmena na vyššiu úroveň je možná kedykoľvek, no zmena na nižšiu úroveň je možná až po uplynutí 30-dňového obdobia.
Úroveň si môžete jednoducho zmeniť v O2 aplikácii, v sekcii Predplatné, v detaile služby Netflix. Stačí si len vybrať novú úroveň, o ktorú máte záujem, a potvrdiť zmenu. Ďalšie kroky nie sú potrebné, úroveň bude zmenená automaticky.
Účet Netflix je určený na spoločné používanie osobami žijúcimi spolu v jednej domácnosti. “Netflix domácnosť” je súbor zariadení pripojených k internetu na hlavnej adrese, kde sledujete Netflix. Ľudia, ktorí nie sú vo vašej domácnosti, nemôžu váš účet využívať.
Informácie o tom, ako nastaviť alebo aktualizovať svoju Netflix domácnosť, nájdete na https://help.netflix.com/node/128339. Ak si lokalitu domácnosti nenastavíte sami, Netflix to urobí automaticky. Nastavenie si však môžete kedykoľvek aktualizovať.
Ak nepozeráte Netflix na televíznom zariadení alebo TV vôbec nemáte, nemusíte pre svoj účet nastavovať Netflix domácnosť. Viac informácií nájdete na https://help.netflix.com/node/128339.
Áno, Netflix môžete používať aj na cestách a dovolenkách. Sledujte Netflix ako zvyčajne na svojich prenosných zariadeniach ako tablet, laptop alebo mobilný telefón – alebo sa prihláste do nového televízora, napríklad v hoteli, na chate alebo v dovolenkovom prenájme. Viac informácií nájdete na https://help.netflix.com/node/24853.
Ak si už platíte aktívne konto Netflix, môžete si ho jednoducho prepojiť s O2 predplatným. Po tom, ako si vyberiete úroveň a typ predplatného v O2 aplikácii, kliknite na tlačidlo „Aktivovať predplatné“. To vás presmeruje na stránku Netflix, kde sa prihlásite so svojím existujúcim kontom a dokončíte proces aktivácie. Pozor, v prípade, že proces aktivácie na strane poskytovateľa nedokončíte, prepojenie O2 predplatného s vaším Netflix kontom neprebehne a budete platiť naďalej za službu aj priamo spoločnosti Netflix.
Nie. Na to, aby sa váš účet správne spároval s predplatným cez O2, je nevyhnutné dokončiť proces aktivácie popísaný vyššie. Inak budete platiť spoločnosti Netflix aj naďalej za službu aj napriamo.
Ak ste sledovali Netflix cez účet niekoho iného, môžete si jednoducho vytvoriť vlastný nový účet Netflix od O2, preniesť naň svoj profil a pokračovať v sledovaní vášho obľúbeného obsahu. Váš prenesený profil sa objaví ako druhý profil na novom účte Netflix. Viac informácií k prenosu profilu na partnerský účet Netflix nájdete na https://help.netflix.com/node/122698.
Ak poznáte e-mailovú adresu, ktorú ste použili na registráciu do služby Netflix, navštívte stránku netflix.com/LoginHelp a obnovte svoje heslo.
Ak nepoznáte e-mailovú adresu, ktorú ste použili na registráciu do služby Netflix, alebo sa domnievate, že ste ju mohli nesprávne zadať, skontrolujte, či ste prihlásení do služby Netflix na zariadení, ktoré ste použili na registráciu. Ak áno, môžete tu vyhľadať a aktualizovať informácie o svojom konte.
Ak potrebujete ďalšiu podporu, obráťte sa na zákaznícky servis spoločnosti Netflix.
Skontrolujte, či ste stále prihlásený na zariadení, ktoré ste použili na prepojenie, pretože sa na ňom môžete dostať k údajom o svojom účte.
Ak sa vám to nepodarí, obráťte sa na zákaznícky servis spoločnosti O2 a požiadajte o pomoc pri obnovení účtu Netflix. Pripravte si e-mailovú adresu, ktorú chcete používať pre svoje konto Netflix.
O2 vašu žiadosť spracuje podľa interných procesov a v priebehu 2-3 dní spoločnosť Netflix aktualizuje e-mailovú adresu na vašom konte a pošle vám e-mail svobnovením hesla, aby ste si mohli obnoviť prístup k účtu.
Heslo k existujúcemu účtu si viete obnoviť na stránke netflix.com/LoginHelp
Detailný postup je k dispozícii tu.
Služba Netflix je dostupná na mnohých zariadeniach s pripojením na internet, ako sú set-top boxy, smart televízory, počítače, herné konzoly, smartfóny a tablety. Kompletný zoznam nájdete na stránke devices.netflix.com.
Počet zariadení, na koľkých môžete sledovať Netflix, závisí od úrovne predplatného, ktorú si zvolíte. Úroveň Netflix Basic umožňuje sledovať obsah na jednom zariadení a úroveň Netflix Standard na dvoch zariadeniach súčasne. Úroveň Netflix Premium umožňuje sledovať obsah až na štyroch zariadeniach súčasne. Predplatné Netflix je určené pre ľudí, ktorí spolu žijú v jednej domácnosti.
Podrobnosti o svojom konte Netflix môžete spravovať na stránke netflix.com/Account vrátane:
- Nastavenia rodičovskej kontroly
- Úpravy nastavenia titulkov
- Aktualizácie prihlasovacích údajov do služby Netflix
- Zmeny jazykové nastavenia služby Netflix
- Správy profily Netflix
- Správy nastavenia prehrávania
Ďalšie informácie o funkciách a podporu nájdete na help.netflix.com.
Spoločnosť Netflix spolupracuje s poskytovateľmi obsahu, distribútormi, producentmi a tvorcami pri získavaní licencií na filmy a televízne programy do svojej knižnice. Dôvody, prečo niektoré tituly Netflix nemá k dispozícii, môžu byť rôzne. Napríklad to, že práva na streamovanie sa nedajú kúpiť alebo ich môže exkluzívne vlastniť iná spoločnosť. Hoci neexistuje žiadny stanovený harmonogram získavania nového obsahu, Netflix ustavične pridáva nové tituly, ktoré si môžete vychutnávať.
Ak už predplatné Netflix nechcete ďalej využívať, môžete si ho (po uplynutí 30 dní od predplatenia alebo od poslednej zmeny) zrušiť v detaile služby v O2 aplikácii. Počas 30-dňového obdobia je možné zrušenie vopred naplánovať, prebehne však až po skončení tohto obdobia. Ak ste však mali existujúci aktívny účet Netflix predtým ako ste mali predplatné Netflix cez O2, váš účet sa nezruší automaticky, ale prechádza naspäť na pôvodne nastavený spôsob platby. Úplne zrušenie takého konta je možné vykonať na stránkach spoločnosti Netflix v časti Účet.
Všetky časté otázky a odpovede o službe nájdete v Netflix centre zákazníckej podpory.