Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Ako si aktivujem SIM kartu s dobíjaním kreditu?

Aktivujte si SIM kartu online

Aktiváciu vašej novej predplatenej karty rýchlo a jednoducho vybavíte online na stránke Aktivácia SIM karty vyplnením krátkeho formulára. K aktivácii budete okrem vašich osobných údajov a čísla SIM karty potrebovať aj Bezpečnostný kód, ktorý ste dostali poštou v zásielke so SIM kartou. V prípade, že Bezpečnostný kód nemáte, požiadajte o jeho zaslanie v Moje O2 (ak už u nás máte iné aktívne telefónne číslo), v O2 Predajni alebo na Zákazníckej linke 949.

Po zadaní všetkých potrebných údajov bude vaša SIM karta do pár minút aktívna. Informujeme vás o tom potvrdzujúcou SMS.

Využívajte výhody zákazníckej zóny a mobilnej O2 aplikácie

Po aktivácii SIM karty môžete plnohodnotne využívať aj zákaznícku zónu Moje O2 alebo mobilnú O2 aplikáciu. Prihlásiť sa do nich viete buď prostredníctvom vášho telefónneho čísla a jednorazového overovacieho kódu zo SMS alebo loginom a heslom, ktoré si môžete vytvoriť pri registrácii do Moje O2.

V Moje O2 si potom môžete kredit jednoducho dobiť, sledovať aktuálnu výšku kreditu, históriu dobíjania, nájdete tu daňové doklady za dobíjanie alebo si môžete nastavovať balíčky a služby k svojmu programu.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: