Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Ako zablokovať SIM kartu pri strate alebo krádeži?
Základnou ochranou prosti zneužitiu vašej SIM karty pri strate alebo krádeži telefónu je zablokovanie vašej karty. Môžete tak urobiť aj online, po prihlásení sa do Moje O2. Prihlásite sa menom a heslom a v prehľade čísel zvolíte svoje číslo a pri ňom nájdete možnosť blokovania.
Po zablokovaní SIM karty online potom navštívte našu predajňu. Vydáme vám novú SIM kartu s vašim telefónnym číslom.
So zablokovaním vám pomôžeme aj na Zákazníckej linke 949 alebo v ktorejkoľvek predajni.
Kde vám ešte poradíme
Zastihnete nás už aj na WhatsApp. Cez chat na +421 949 949 949 s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme tu pre vás od 06:00 do 22:00 každý pracovný deň a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nie sme práve k dispozícii na WhatsApp či online chate? Napíšte nám
cez kontaktný formulár. Odpovieme vám do 24 hodín.
Nájdite si najbližšiu O2 Predajňu alebo predajné miesto a otváracie hodiny na prehľadnej mape predajní.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.